- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,425
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 36
- Yaş
- 48
arkadaşlar merhaba
bende bir süredir direksiyon sertliğinden şüpeleniyordum. geçengün araba çalışmadı, arkadaşın arabasıyla çalıştırdık. arabanın şarjını ölçtürdüm 13.6 çıktı akünün voltajı normal fakat aküden çalışmaz dediler . akü orjinal aküsü oldugundan akü kapagı açılamıyor ve bu nedenle şarj edilemiyormuş.
şimdi araba eskisine göre biraz zor çalışıyor. kafama takılan bir nokta var kontagı açtıgımda ABS, Benzin göstergesi vs. yanıyor ve 2-3 sn sonra sönüyor bu normal fakat arabayı çalıştırdıktan sonra ABS tekrar yanıp sönüyor.
benim sorunum tamamen aküyemi baglı acaba. yoksa 2 hafta önce kontakda sorun oldu onu tamir ettirmiştim ondan olabilirmi. akü yü hangi marka kaç amperlik alayım (orjinali 55ah).
sorunum aküden değilde ateşleme sisteminden ise (buji- koblolar vs.) çalışdıktan sonra tekleme veya herhangi bir sorun yapmazmı? öylebir sorun yok sadece çalışırken biraz zorlanıyor.
bende bir süredir direksiyon sertliğinden şüpeleniyordum. geçengün araba çalışmadı, arkadaşın arabasıyla çalıştırdık. arabanın şarjını ölçtürdüm 13.6 çıktı akünün voltajı normal fakat aküden çalışmaz dediler . akü orjinal aküsü oldugundan akü kapagı açılamıyor ve bu nedenle şarj edilemiyormuş.
şimdi araba eskisine göre biraz zor çalışıyor. kafama takılan bir nokta var kontagı açtıgımda ABS, Benzin göstergesi vs. yanıyor ve 2-3 sn sonra sönüyor bu normal fakat arabayı çalıştırdıktan sonra ABS tekrar yanıp sönüyor.
benim sorunum tamamen aküyemi baglı acaba. yoksa 2 hafta önce kontakda sorun oldu onu tamir ettirmiştim ondan olabilirmi. akü yü hangi marka kaç amperlik alayım (orjinali 55ah).
sorunum aküden değilde ateşleme sisteminden ise (buji- koblolar vs.) çalışdıktan sonra tekleme veya herhangi bir sorun yapmazmı? öylebir sorun yok sadece çalışırken biraz zorlanıyor.