Akü değişimi ve seçimi hakkında yardım.

alpmurat

Kayıtlı Kullanıcı
09-Aydın
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
2,934
Tepkime puanı
0
Puanları
36
Yaş
44
Mokka aracımın 70'lik aküsü serviste yaptığımız ölcüme göre ömrünü yarılamış 766 çıkması gereken değer 460 felan cıktı. Cihazda aküyü değiştirin yazıyor.
Aracımda sonradan takılma cyclone marka multimedya sistemi ve geri görüş kamerası var. Araç start stop, 1.4 140hp 4x4 turbo, arka koltukda 230v elektirk çıkışı var akü zayıf olduğu için çalışmıyor.

Şimdi sorum şu;?

Akücü dediki 90lık takarız rahat edersin! 225TL mutlu akü

Servis 70lik takalım 90 veya üstünü takarsan sarj dinomosunuda değiştirmen lazım onun için en iyisi 70lik sıkıntı yaşamasın dedi. 500TL (servisin zaten pahalı olduğunu biliyoruz.)

Şimdi sizce 70lik mi 90lık mı takayım yardımcı olursanız sevinirim yorumlarız benim için önemli



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
90 lık sanki biraz abartı gibi geldi bana. 70 lik ideal aslında.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Birde start stoplu özel akü almak lazımmış.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Birde start stoplu özel akü almak lazımmış.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İleri teknolojinin zararları, gel de şimdi Astra G'yi mumla arama demi :) El mahkum, bu saatten sonra servis ne derse o :(.
 
İleri teknolojinin zararları, gel de şimdi Astra G'yi mumla arama demi :) El mahkum, bu saatten sonra servis ne derse o :(.


Ahhhh astram astraaaam :) ofisin arkasında amcaya sattım hergün görüyorum sevip okşuyorum.


Yok abi arabanın garantisi bitti :) özel servise koşacağız :) cuma günü akücüleri dolaşacağız :) artık :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
start stoplu akü alın. aracınızın motoru dizel yada büyük hacim olmadığı içinde 60lık 66lık bir akü işinizi hayli hayli görür.yalnız öncesinde araç kilitliyken falan ne kadar akım çekiyor aküden bi kontrol ettirin derim. sonradan takılan elektronik vb şeyler yani teyp lpg falan araç kilitliyken dahi akım çekmeye devam ediyor.buda akü plakalarının sülfatlaşmasınaydı sanırım öyle bir ismi vardı yani kısaca akünün zayıflayıp ölmesine sebep oluyor...
şarjınıda ölçtürün gerekirse şase kablo kontrolü bile yaptırılabilir..
marka olarakta inciyi tavsiye ederim
 
60 lil opellere 72 amper 2 defa taktirdim daha verimli oldu fakat sizde 20 amperlik bir fark var oto elektrikcilere sarj dinamonuza baktirarak daha net bilgi alabilirsiniz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
77 amper varta start stop tavsiye ederim
 
70 amper varta agm(start stoplular için) aldım artık. Aydında öyle amperine bakacak şarj dinomosundan anlayan ne bilen usta yok hepsi sanki fransızca konuşuyormuşum gibi suratıma bakıyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hayırlı olsun.şarj dinamoları zaten genelde 120 amper civarında kapasiteye sahip artık yeni araçlarda. o yüzden sorun olmaz.yer sıkıntısı olmadığı sürece takılabilir..
 
Geri
Üst