• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Akaryakıt istasyonu açılışı

kuyruğu düşünemiyorum...... ama o kuyrukta beklenir yani =))
 
full'ün mazotunun aynısıysa %20 indirimle bile daha pahalıya gidiyor pahalıya bi depoda 150km az gidiyordu böyle dandik mazot olmaz araba eşek oluyor zaten.
 
Geri
Üst