Acil yardim...(yoksa arabayi yakacaz)

Aynı olay bende de vardı. Bütün gün kurcalayıp bulamamıştık sıkıntıyı. Sonra sağolsun tüpün sistemini bağlayan ustam çözdü olayı. Yanlış bağlamışım, bu vectra b lerin motor çok karışık zaten demişti. Kızsam mı gülsem mi bilemedim. Bi tüpün bağlantılarını falan kontrol ettirin bence...


benımkısı bır gunluk bır olay degıl ya 1 seneden berı devam edıyor ve gıttıkce artmaya basladı benımde canımı sıktı ıyıce arabadan sogudum ya.benzın dokup yakacam en sonunda herkez deneme yanılma yontemıyle araba yapıyor..:mad::mad::mad:
 
benımkısı bır gunluk bır olay degıl ya 1 seneden berı devam edıyor ve gıttıkce artmaya basladı benımde canımı sıktı ıyıce arabadan sogudum ya.benzın dokup yakacam en sonunda herkez deneme yanılma yontemıyle araba yapıyor..:mad::mad::mad:
bu tarz işlerde biraz sabırlı olmalısın ve evet maalesef deneme yanılma ile halloluyor ben de motor indirmiştim rektefiye için neyse aracın işi bitti motoru taktık yerine ne yapsak çalışmadı 15 gün uğraştık tesisatı elden geçirdik ,krank sensörünü değiştirdik ateşleme bobini ıvır zıvır aklınıza neresi geliyorsa değiştik benim aracı çalıştırmayan herşeyi tesaisat da dahil başka calibraya takıyoruz çalıştırıyor bende çalışmıyordu ,son bir umut bir arkadaştan emanet krank devir sensörü aldım taktım tık çalıştı ,sonra benimkileri deneme amaçlı tekrar takınca arac calıstı derin bir oh çektik ben de kafayı yiyecektim bu araç artık iflah olmayacak dedim kendime ,biz hiçbirşey anlamadık sebebi de bulamadık su an sorunsuz çalışıyor...
 
oksijen sensörünü başka bir araçtan bulup dene bence
 
map snesorunu dun bır tıgradan soktum benımkıne taktım sorun kalmadı gıbı ama hemen anlasılmıyor deneme surusuyle bıraz kullanmamız lazım.parçayı degsıtırecektık aldıgımız yerden ordada kalmamıs yenı parça gelınce degıstırecez.sansızlıgımdan mdıdır anlamadım yenı parçada bozuk cıktı.bırde bır sorun daha cıktı araba bosta dururken kalorıfer yada ısıkları acınca devı 5000 e kadar gıdıp gelıyor..sarsını olcturdum usta sıkıntı yokdedı.
 
kardeşim siz bir de aracın şasesini kontrol ettirin ,sol tarafta aküye yakın bir yerde en azından benimkinde öyle sol çamurlukta gövdeye bağlanmış birsürü kablo olacak şayet onlarda kopukluk,temassızlık varsa araç aptal çalışır,sileceklerden tutda aklına gelen her aksam etkilenir bende böyle bir sorun olmuştu onu da çözmemiz bir haftamızı almıştı kopan kabloyu yenilileyip takınca düzeldi herşeyi denemekte fayda var ...
 
Krank devir sensörü bende de arada bir arıza veriyor ama, sürekli değil ve aynı sekilde bende de silkeleme var. Bir arkadaşımız sensörü temizleyiniz demiş ama; ben daha krank devir sensörünün nerde olduğunu bilmiyorum. Benim motor biraz farklı biliyorsunuz tam olarak yerini söyleyebilirmisiniz? Birde temizlerken ne kullanarak temizlememizi tavsiye edersiniz? Sonuçta elektronik bir parça...
 
tüm elektronik parçaların temizliğinde YAĞSIZ kontak temizleyici kullanınız.
 
ateşleme sistemi..
buji ?? bobin, buji kablosu ve bujiler aynı anda değişilmesi müstehaktır..
vitesten boşa alıp lambada beklemek için durduğunuzda deli edecek şekilde 3500 devire kadar kalkıp iniyorsa, tam stop edecekken kendini toplayıp normale dönüyorsa (öyleyse kesin bilirsiniz çok rağatlatıcı bir hissiyat yaratır) eksantrik devir mili-sensörü sorunu.. Bilgisayarda çıkıyor zaten, lamba yakmaz. kolay gelsin..
 
:good:
42031411253321326.jpg
 
Geri
Üst