(( acil yardim )) boya vernik atmasi

yasin90

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
340
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ne yalan söyleyeyim benimde aklıma gelmedi değil hani neticede 2008 model araç bu bunun olması garip hemde çok garip.

simdi makinayla belli bölgede çok calısırsan üstünde durursan oranın verniği incelir boyaya kadar gelirsin, bu makinanın o an ki deviri pedi ve kullanılan polishle alakalı, kısacası vernik dökülen yerde makina cok durmus diyebiliriz ama yinede kesin değil günah almamak lazım
 

DEMİREL71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
236
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
valla aklımada gelmiyo değil aslında. ama yapan yer sonax bayiisi ve arkadaşım, amatör bi yer değildi.. galiba büyük ihtimalle araç komple vernnik yapılacak ama kapı kolları falan herşeyi aynı boyaya girer gibi sökülecekmiş, bi ustaya sordum öyle dedi..
 
H

hardcat

Bilgi Girilmemiş
Öncelikle mevcut vernikli olan tüm kısımlar ince zımpara ile zımparalanacak daha sonra tabiki kapı kolları ve girintili kısımlar sökülecekve vernik olacak sonra pasta cila 1 hafta sonra aşşağı yukarı ama araç ha boyanmış ha vernik olmuş bu araç neden boyandı sorusu sorulacak hani varya şu kalınlık boya kalınlığı olayı işte o olacak anlat anlatabilirsen şunuda belirtiyim aracın yürğyen aksamında bir şey yoksa boyanmasının hiç bir mahsuru yok ama gel gelelim fiyat öldürücülere
 

pacificno1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
46
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
valla aklımada gelmiyo değil aslında. ama yapan yer sonax bayiisi ve arkadaşım, amatör bi yer değildi.. galiba büyük ihtimalle araç komple vernnik yapılacak ama kapı kolları falan herşeyi aynı boyaya girer gibi sökülecekmiş, bi ustaya sordum öyle dedi..

Hocam bence kafana takma. Benim eski arabam kırmızı corsa ydı. Renk tonunu boyadığında hiçkimsenin tutturamadığı bir renkti, arabanın boyalı olan kapısının tonu farkediyordu. Ben de kafama takıyordum. Ama motoru diğer herşeyi falan sıfır gibiydi. Satıp başka bi corsa (bu sefer dizel) aldım. Motoru su eksiltmeyle başladı 3000-4000 lira masraf yaptım şimdiye ve anladım ki kaporta kafaya takılacak bir durum değil. Asıl önemli olan mekanik kısım... (Ha şimdi niye yazdım bunları, kaportaya bakıp da araba almak bence yanlış...)
 

DEMİREL71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
236
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
ufuk sende haklısın ama arabayı almaya gelen ilk önce kaportayı görüyo, eğer elektrik alırsa sonra diğer detaylara bakıyo, yani genelde böyle oluyo..
hala ne yapacağıma karar vermiş değilim :(
 
Üst