Abs hakkinda

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan togay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

togay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Arkadaşlar 2000 model opel astra var cep telefonuyla konuşmak abs için bir sorun yaratır mı?
 
amcam bu konu da biraz hassas olduğundan servise gittiğinde sormuştu cep telefonu abs ye felan etkisi olurmu diye sormuştu olmaz bişey siz keyfinize bakın demişlerdi
 
Ben Laguna'yı sıfır alırken, arabayla seyahat halinde telefonlarınız kapatın demişlerdi. ABS'li bütün araçlarda bunu yapın demişlerdi. Aldıktan sonra 1-2 ay binerken kapatmıştım. Ama sonra bende keyfime baktım artık aklıma bile gelmiyor:) Aslında kapatmak en iyisi. Şehirlerarası otobüslerde boşuna kapattırmıyorlar.
 
bence bir şey olmaz...
 
konuşmak değilde bazıları telefonu göğüsün üzerine koyuyor sanırım bu sorun yaratabilir
 
biizm arabalarda otobüslerdeki kadar elektronik sistem olmadığından sorun yaratmayabilir
 
aslında otobüslerde kapatmanın mantığı telefonun otobüsü etkilemesinden çok otobüsdekileri rahatsız etmemek ve kalp pili olan varsa onun etkilenmemesi için. mercedesin 2004 yılındaydı sanırım yayınladığı bir metin vardı orada aynen bu açıklamayı yapmışlardı...
 
Bu konuda Nokia Finland' ın şifaen verdiği cevap 2000 model üstü avrupa menşei araçlarda zaten sinyal yalıtımının yeterli olduğu yönündeydi.Otobüste etkilediği doğru değil.Tamamen ikna yönünden etkilediği söyleniliyor.Zaten bir çok elektronik yönetim sistemi Beyin - Abs beyni gibi aksamlar metal kafes içerisindedir ve bunun amacıda Rf ve elektriksel gürültü yalıtımıdır.Gsm sinyali güçlü ve yüksek frekansa sahip olmasından dolayı risk yinede vardır.
Buna rağmen otobüste ve uçakta kesinlikle kapatılması gerekli ve doğrudur.Kimse birey olarak toplumun hayatını %0.05 bile olsa riske atma hakkına sahip değildir.Aynı şey araçta da geçerlidir.Araba da teknik olarak sıkıntı olmasa bile trafiğe olan dikkatinizi azaltması bile yeterli değilmidir? Hatta yapılan deneylere göre alkol lü birisi bile size göre daha şanslı.

İngiltere’de gerçekleştirilen deneylerde;
Saatte 110 kilometre hızla giden bir aracın sürücüsü, aniden durması gerektiğinde, fren yapma mesafesinin;
Normal durumda 31 metre,
Alkollü ise 35 metre,
Kulaklıklı cep telefonu ile konuşuyorsa 39 metre,
Cep telefonunu elinde tutarak konuşuyorsa 45 metre olduğu tespit edilmiştir.
 
Bu konuda Nokia Finland' ın şifaen verdiği cevap 2000 model üstü avrupa menşei araçlarda zaten sinyal yalıtımının yeterli olduğu yönündeydi.Otobüste etkilediği doğru değil.Tamamen ikna yönünden etkilediği söyleniliyor.Zaten bir çok elektronik yönetim sistemi Beyin - Abs beyni gibi aksamlar metal kafes içerisindedir ve bunun amacıda Rf ve elektriksel gürültü yalıtımıdır.Gsm sinyali güçlü ve yüksek frekansa sahip olmasından dolayı risk yinede vardır.
Buna rağmen otobüste ve uçakta kesinlikle kapatılması gerekli ve doğrudur.Kimse birey olarak toplumun hayatını %0.05 bile olsa riske atma hakkına sahip değildir.Aynı şey araçta da geçerlidir.Araba da teknik olarak sıkıntı olmasa bile trafiğe olan dikkatinizi azaltması bile yeterli değilmidir? Hatta yapılan deneylere göre alkol lü birisi bile size göre daha şanslı.

İngiltere’de gerçekleştirilen deneylerde;
Saatte 110 kilometre hızla giden bir aracın sürücüsü, aniden durması gerektiğinde, fren yapma mesafesinin;
Normal durumda 31 metre,
Alkollü ise 35 metre,
Kulaklıklı cep telefonu ile konuşuyorsa 39 metre,
Cep telefonunu elinde tutarak konuşuyorsa 45 metre olduğu tespit edilmiştir.
yani yanımızda bir sekreter olduğu sürece sakıncası yok değilmi.saolsun eşim çoğu zaman sekreterliğimi yapıyor :)
 
En güzel metod sekreter tabiki.İşin gerçeği mesleğim icabı çok konuşuyoruz telefonda.Bluetooth kulaklık baya işe yarıyor ama o bile dikkat dağıtıyor.Çok zorunlu isem en sağdan temkinli bir şekilde giderek yada durarak konuşuyorum.
 
Geri
Üst