Selamlar,
Aracım 2013 model opel astra h, benzinli ve lpg'li. Sabahları marşa bastığımda araba tam çalışacakmış gibi oluyor, arkasından sanki bir şey takılı kalmış gibi bir ses veriyor ve gaza basmadan çalışmıyor. Belli bir süre kullandıktan sonra akşama kadar tüm marşlar sorunsuz, araba tek seferde çalışıyor. Lpg regülatöründen kaynaklandığını düşünerek, lpg'nin vanasını kapatıp sigortasını çıkarttık ve yaklaşık iki hafta hep benzinde kullandım fakat sorun devam etti. Lpg ustası manifolda giden gaz hortumunu söktü birkaç gün öyle denedim yine çözülmedi. Marş motoru söküldü, temiz çıktı. Bugün de gaza basmadan deneyeyim, bakayım kaç marşta çalışacak dedim, araba uğraşarak bir şekilde çalıştı fakat bu sefer de motorda aşırı titreme oluştu ve ben gaz vermeden titreme düzelmedi. Bu arada araba 100 binde ve subaplar sıktığı için yeni değişim yapıldı. Bahsettiğim sorun subaplar değişmeden önce de vardı fakat son zamanlarda iyice rahatsızlık verici boyutlara ulaştı.
Yardımcı olabilirseniz gerçekten çok sevinirim.