94 vectra gt silkeleme,geç devirlenme,sağırlık v.b

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan s3f!k
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
görüntüleme 18

yokmudur başından geçen tavsiyede bulunabilecek kimse :help::help:

güncell:(:help::help:
arkadaşım senin arabanda 3 işlem birden yapılacak iyi dinle ve dikkate al
1. enjetörler temizlenecek sökülüp dışarda ve benzin filtresi değişecek
2.benzin pompan kesin ve kesinlikle değişecek sağır diyosunya
3.oksijen sensörü değişecek ve kelebek boğazı sökülüp temizlenecek
bak bakalım sağırlık kalacakmı
tekleme için ise 1 takım buji kablosu değiştir gerekirse buji de bujilerin kesin ve kesinlikle GM FLR8LDCU olacak 2 tırnak gerisi yalan 000 sonu başka buji de öneririm sana ama tanesi 45 ytl ye gelir boşver
bunları uygula banada dua et benden bukadar başka yerlerinide kurcalatma boşuna arızaların bunlar ok
 
4 tırnak bosch takma sakın araban kurum yapar egzostun ve çiğ yakacaktır maalesef uyum sorunu var dohc makıneler 4 tırnağı kabul etmezler ama takan takana ağzımda tüy kalmadı söyleye söyleye 4 tırnağı tak daynoya gir bid 2 tırnağı tak gir bakalım neler olacak :):) benden söylemesi 1 defa daha gerisi sizde
 
trigere filan gireceksen
4 tırnagı filan boşver(zaten orda bulamazsın)sfi ın orjinal bujisini tak,
buji kablolarını kesinlikle değiştir öyle bi dene arabayı

arkadaşım senin arabanda 3 işlem birden yapılacak iyi dinle ve dikkate al
1. enjetörler temizlenecek sökülüp dışarda ve benzin filtresi değişecek
2.benzin pompan kesin ve kesinlikle değişecek sağır diyosunya
3.oksijen sensörü değişecek ve kelebek boğazı sökülüp temizlenecek
bak bakalım sağırlık kalacakmı
tekleme için ise 1 takım buji kablosu değiştir gerekirse buji de bujilerin kesin ve kesinlikle GM FLR8LDCU olacak 2 tırnak gerisi yalan 000 sonu başka buji de öneririm sana ama tanesi 45 ytl ye gelir boşver
bunları uygula banada dua et benden bukadar başka yerlerinide kurcalatma boşuna arızaların bunlar ok

:tesk: abi şu sorun düzelsin mevlüt bile okuturum canın sağolsun :)
4 tırnak bosch takma sakın araban kurum yapar egzostun ve çiğ yakacaktır maalesef uyum sorunu var dohc makıneler 4 tırnağı kabul etmezler ama takan takana ağzımda tüy kalmadı söyleye söyleye 4 tırnağı tak daynoya gir bid 2 tırnağı tak gir bakalım neler olacak :):) benden söylemesi 1 defa daha gerisi sizde

ayrıca değişen bujileri buldum. baktığımda porselen kısmında gm 015(önlü arkalı şekilde kalıyor) anahtar takılan yerin altında ise FR8LDC4 GERMANY .765 yazıyor.
bujigmgh3.png
resimde olan buji. arasındaki farklılık nedir? tırnak aralığı vs.
 
4 tırnak bosch takma sakın araban kurum yapar egzostun ve çiğ yakacaktır maalesef uyum sorunu var dohc makıneler 4 tırnağı kabul etmezler ama takan takana ağzımda tüy kalmadı söyleye söyleye 4 tırnağı tak daynoya gir bid 2 tırnağı tak gir bakalım neler olacak :):) benden söylemesi 1 defa daha gerisi sizde


kesinlikle haklısın.
 
Isı sensöründen de bu arızayı yapabilir.değiştirmekte fayda var.pahalı birşey değil.
 
Bosch Super4'leri normal Bosch 4 tırnak bujilerle karıştırıyorsunuz.

Asla kurum yapmazlar.

super4 bujileri sfi motor ile mükemmel performans verir ve bir çok ateşleme sorununu ortadan kaldırır.

Super4 bujileri SFI motorlarda güvenle kullanabilirsiniz.

sp4tg9.jpg



zaten tek tırnaktan en son teknoloji ile ateşleme yapar.(4 tırnak'tan elektirik akımını dağıtmaz) yani normal 4 tırnaklarla karıştırmayın.

yaklaşık 30.000 km boyunca en iyi performans için en iyi elektrodu seçer.

egzos'ta ki kurum tamamen ortadan kalkar gözle görülür biçimde.

performans hissedilir şekilde iyileşir.

detonasyonu (vuruntu) ciddi oranda azaltır ve motor çok daha sessiz çalışır.

şuana kadar sfi ve ecotec motorlarda çoğu forumumuzun üyesi 50 araçtan fazla super4 kullanıcısı var performans , kurum ,vb gibi tüm sorularınızı kendilerine sorabilirsiniz.


Bosch firması buji pazarında avrupanın %98 ni elinde bulunduruan Dünya devidir.
super4 FR91X ve FR78X modellerini c20xe ve c20let motorlara tavsiye etmektedir. (motor numaralarına göre 91 yada
78)


http://rb-aa.bosch.com/aa-tr/tr/static/produkte/zuendkerzen/super4/aufbau.htm

http://rb-aa.bosch.com/boaa-tr/Product.jsp?prod_id=76&ccat_id=26&language=tr-TR&publication=1
 
ben boschun 4 tırnak bujisi için konusuyorum ve iddalıyım sorun yaşattıgında
süper 4 e bişey diyemem kullanan kimseden eksi bir yorum görmedim duymadın
yanlış anlaşılma olmasın.
 
bujıler canavar
aksını yazan olursa sopa elımde hakanım:saplak:
 
bujıler canavar
aksını yazan olursa sopa elımde hakanım:saplak:

aman Harun abi :eek:
isteyen Bosch firmasına inanır istemeyen inanmaz bence sorun yok.

flr8ldcu seriside bosch firmasının. Ancak 1980 li yılların bujisi teknoloji olarak çok eski yani
super4 ler ise 2000 li yılların buji teknolojisi
arada ki teknoloji yi kullanmak isteyen olursa elimizde ki tüm bilgileri paylaşırız.
 
ben boschun 4 tırnak bujisi için konusuyorum ve iddalıyım sorun yaşattıgında
süper 4 e bişey diyemem kullanan kimseden eksi bir yorum görmedim duymadın
yanlış anlaşılma olmasın.

Bosch'un normal 4 tırnak bujisini vectra GT den çıkartıp yerine FR91X super4 tektık sonuç mükemmeldi.

17 jatlar ile 3 ün sonunda hala sarıyordu GT

standart 4 tırnaklar ile super4 ler o kadar farklı ki alatılmaz yaşanır.
 
Geri
Üst