94 vectra gt silkeleme,geç devirlenme,sağırlık v.b

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan s3f!k
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

s3f!k

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
608
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Araçta son 1 senedir filan sağırlık vardı geç devirleniyordu.Şöyle söyleyim bir vites geriden gidiyodum ancak o zaman gaza düzgün tepki veriyordu.Düz yolda 35 40 km hız arasında 3 lediğim zaman araba yığılma filan yapıyor.Son zamanlarda ise birde bunlara silkeleme eklendi..Viteste giderken gazdan ayağımı çekince benzin bitmiş gibi yada sistemde pislik olduğu zamanki gibi aşırı bir silkeleme.Artık sakin kullanımda gazdan ayağımı çekince debriyajada basar oldum bu yüzden.Devirli kullanımda gayet normal ama hiç bi sıkıntı yok.

Geçtiğimiz ay ahtapot hort. değişimi sonrasında rolanti reg.düşük voltaj hatası vermişti.Temizlendi takıldı arıza yok şu an ama o arızayla 30 km filan yol yaptım.Sakin kullanımda ki her vites değişiminde araba 2 saniye filan yığılıyodu sonradan toparlıyordu.Agresif kullanımda sorun olmuyordu..

Araçta arıza lambası yanmıyor.lpg de yok.Rolantiside sabit gezinme yok.

Düşündüğüm sebepler ise debimetre,ateşleme bobini,oksijen sensörü,rolanti regülatörü,baskı balata,aks milinin boşluk yapması..


4 sene filan önce araç gaza hiç tepki vermiyodu zar zor 8 10 saniye çalışıyodu.Onda da vuruntulu çalışıp stop ediyodu.Özel serviste buji +bobin değiştirmişler 2 gün normaldi sonra yine aynı oldu.Sonra yetkili serviste debimetreyi değiştirmişler düzelmişti herşey.Bu kısımı şu sebepten yazdım...

Şimdi o bobinin sağlam olduğu ve boşuna değişmiş olabileceği takılıyor kafama..Kendim değiştirsem deneme amaçlı sök tak sonrasında bi sıkıntı olabilirmi??


Toparlamak gerekirse arıza lambası yanmadığı için deneme yanılma olayına girilecek serviste..
Sizin bilginize, yaşanmış olan tecrübelerinize,alakalı hertürlü yorumlarınıza acilen ihtiyacım var:help::help::help:
 
büyük bir ihtimal ateşleme sistemi ile ilgili bir arıza var. umarım bulunur arıza.
saygılar...
 
görüntüleme 18

yokmudur başından geçen tavsiyede bulunabilecek kimse :help::help:

güncell:(:help::help:
 
buji kablosuna baktınmı?
 
Samet abi daha bir şeye bakılmadı.ayın ilk haftası triger değişimine gideceğim.o arada çıkartayım dedim neyse derdi.
ilk olarak kablodan başla diyorsun yani.. 4 tırnak düşüncem de vardı ikisinide bi deneyelim o zaman. teşekkür ettim abi.

Şimdi o bobinin sağlam olduğu ve boşuna değişmiş olabileceği takılıyor kafama..Kendim değiştirsem deneme amaçlı sök tak sonrasında bi sıkıntı olabilirmi??
????
 
debimetre bağlantı kablolarını kontrol et eğer eskiyse zamanla sıcaktan kavruluyor ve kopma olabiliyor sametin dediği gibi buji kabloları da olabilir bide şase kablosuna baktırt inşallah düzelir iyi bir elektrikçiye tesisisatı kontrol etmesi gerekiyor
 
tamam İbrahim abi teşekkürler.yanlız şase kablosu derken akünün eksi ucundan mı bahsediyorsunuz??
 
bi ara bizdede 94 sfi vardı ordan biliyorum çok uğraşmıştık senin sorunların aynısıda oluyordu aküde değil elektrikçiye sorarsan kontrıol eder gerekirse söktürt altı görünmediğinden somunlu oksit veya zamanla pas yapabilir temizlettiir tam temas etmezsse senin dediğin sorunu yapabilir bi kablo daha vardı ama şu an aklıma gelmiyor ben sana arkadaşın telini yolluyorum telefonla bile yardımcı olur
 
trigere filan gireceksen
4 tırnagı filan boşver(zaten orda bulamazsın)sfi ın orjinal bujisini tak,
buji kablolarını kesinlikle değiştir öyle bi dene arabayı
 
buji takacaksan bosch süper 4... ısrarla tavsiye ederim.. ama kesinlikle başka 4 tırnak buji kullanma...
 
Geri
Üst