34 GC 1056 Hava Kanallı Disk Sogutma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan enesTI2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

enesTI2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2010
Mesajlar
38
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Bugun uygulamasını yaptırdım Hava Kanallı disklerimizin aracımıza uyguladık gayet'de güzel oldu öle korkunç paralar vermeyede gerek yok aynı görev sadece Brembo olsun vs. Maliyeti pahalı ve işlevi uzun oldundan dolayı ayrı satılıyor
corsa D lerde disk içinde odalar var ve bu odalar saglı sollu karşılıklı oldu için giren hava içinde sıkışıyor bu yüzden disk çabuk ısınma yapıyor ve eğilme yapıyor 3.disk deyiştirişim ve artık sıkıldım bugun işin ehli tornacı kardeşimiz halleti eline koluna saglık çokta güzel oldu disk almak istiyen arkadaşlarda buda bir örnek tercih sizin.
img0686y.jpg

img0689st.jpg

img0690g.jpg

ncekisonraki.jpg
 
Yapılan işlem nedir, açıklayıcı olmamış ?

Kanallı diskteki gibi simetrik delik açmak mı ?
 
Hava soğutma mantığı bu olmaması gerek ya.
 
yapılan işlem diskin artık aşırı ısınmamasını sağlamak amacıyla daha iyi fren yapa bilmek adına ve diskin hava şartları nedeni ile eyilip bükülmemesi için yapılmış bir işlemdir.
 
yapılan işlem diskin artık aşırı ısınmamasını sağlamak amacıyla daha iyi fren yapa bilmek adına ve diskin hava şartları nedeni ile eyilip bükülmemesi için yapılmış bir işlemdir.

Enes şimdi konuya yazdığım da netten bu disklere baktım da senin uygulama ile aralarında biraz fark var. Hatta gittim kendi aracıma dahi baktım... aracım disk arasından bir boşluk var içi oyuk gibi sanırım bu disk zaten hava soğutmalı düm düz değil. Ama bu delikler sonra başına iş açmasın...
 
usta çatlama yapabılır.. pek saglıklı bısey gıbı durmuyo sonucta hava kanallı ve delıklı dısclerın ıcınde metaryeller daha degısıktır sen dısclerıne zarar vermıs oluyosun sonucta.. ebc hava kanallı dısc taktrdım cok cok pahalı bısey degıl sonucta fren olayı onemlı bısey hayatı degerı var
 
yapılan işlem diskin artık aşırı ısınmamasını sağlamak amacıyla daha iyi fren yapa bilmek adına ve diskin hava şartları nedeni ile eyilip bükülmemesi için yapılmış bir işlemdir.

Yapılan işlemin ne olduğunu görüyorum, göremeyenler için nasıl, ne yapıldığını yazmanız için 3. kez soruyorum.

Açılan delikler eğilip bükülmeyi engellemez. Kalınlığı kaç mm disk üzerinde yaptınız bunu? Tehlikeli bir işlem. Bu sorunun çözümü bu değil, Yüksekliği 257mm olan diskten 284mm diske geçeceksiniz, buna bağlı olarak kaliper de büyüyecek.
 
Ya bana da çok sağlıklı gelmedi neticede disk bu şakası olmaz mazallah sonuçları çok fena olabilir.
 
Ben en üstte açıkladım o odaları hava kanalları sıklıkta alican bey senin aracın kaçlık bilmiyorum ama biliyorsundur ki 2 tip disk var corsada benim aracım 90bg model ve disk jant kadar nerdeyse. disk okadar kolay patlıcak vs. olcak bişe deyil ki orjinal disk deyil zaten o Brembo disk + o doların içindeki Hava kalı sık sık oldundan dolayı sogutmuyor içine giren hava içinden gelen sıcaklık ve dışardan gelen soguk hava içinde birikiyo bu sebepten dolayı 150-160 Gibi hızlarda fren bstımızda aracımı salıyor fren tutmuyor. bu sebepten dolayı bn gittim bu delikleri açtırdım dışardan ve gelen hava diski soguk tutmakla birlikte .. içerden gelen sıcak havada dışarı tahliye oluyor. kısa süre içerisinde + lastik döndündede o havalardan içeri odalara hava geliyor. ve diskleri soguk tutuyor.Hiç bir sakıncası yok bunu ilk yapan ben deyilim ben yaptım daha öncede yaptıran arklarım çok oldu hiç bir sıkıntı yaşamadı hiç bir skıntısı da yok.
 
Ben en üstte açıkladım o odaları hava kanalları sıklıkta alican bey senin aracın kaçlık bilmiyorum ama biliyorsundur ki 2 tip disk var corsada benim aracım 90bg model ve disk jant kadar nerdeyse. disk okadar kolay patlıcak vs. olcak bişe deyil ki orjinal disk deyil zaten o Brembo disk + o doların içindeki Hava kalı sık sık oldundan dolayı sogutmuyor içine giren hava içinden gelen sıcaklık ve dışardan gelen soguk hava içinde birikiyo bu sebepten dolayı 150-160 Gibi hızlarda fren bstımızda aracımı salıyor fren tutmuyor. bu sebepten dolayı bn gittim bu delikleri açtırdım dışardan ve gelen hava diski soguk tutmakla birlikte .. içerden gelen sıcak havada dışarı tahliye oluyor. kısa süre içerisinde + lastik döndündede o havalardan içeri odalara hava geliyor. ve diskleri soguk tutuyor.Hiç bir sakıncası yok bunu ilk yapan ben deyilim ben yaptım daha öncede yaptıran arklarım çok oldu hiç bir sıkıntı yaşamadı hiç bir skıntısı da yok.

Enes sakın yanlış anlama ama sadece bizimkisi fikir netice de kocaman aracı bu diskler durdurmakta. Mazallah küt diye parçalanması durumunda düşünemiyorum...
 
Geri
Üst