2015 Astra j 1.4 Turbo performans problemi

melih66

Kayıtlı Kullanıcı
66-Yozgat
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
31
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Kaan kardeşim orijinal yazılımdada aynı hatayı veriyordu başka nerelere bakıyım, araç nazlı hızlanıyor, üst devirlerde arkadan biri çekmiş gibi hissettiriyor gitmiyor
 

melih66

Kayıtlı Kullanıcı
66-Yozgat
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
31
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Üst devirlerde al-ver yapıyor ateşleme bobini ve bujileri değiştirdim bobin gm hatta bi tanede Bosch bobin aldım gene aynı
 

hebamd6

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
2
Tepki puanı
3
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Yazilimi orjinale cevirip manifolt update i yaptirin.Sonra turbo selenoid valfini kontrol etsinler.Gucten dusme durumlari manifoltta meydana gelen catlaktan olusuyor genellikle.Degisim yapildiktan sonra duzelen ve devam eden var.Maf sensorude dahil 5 sensor degistirmistim cozememistim.Cekisten dusuyordu yazilimlida yazilimsizda kullandim.Sorun en sonunda 3 kere aldigim selenoid valfinden cikti.Kesinlikle servisten ve orjinal olmasi lazim selenoidin.Parcacidan almayin.

Sensorler bobin bujilerden ve kelebektem eminsen adresin direk turbo ve elemanlari baglantilari olsun muhakkak ordan cikiyor sorun
 
  • Beğen
Tepkiler: mezzaros

melih66

Kayıtlı Kullanıcı
66-Yozgat
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
31
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
manifold update nasıl birşey hocam? turbo selenoidi biri orjinal turbo üzerinden diğeri ise sıfır alarak denedim değişen bişey olmadı.
 

melih66

Kayıtlı Kullanıcı
66-Yozgat
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
31
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
manifold update nasıl birşey hocam? turbo selenoidi biri orjinal turbo üzerinden diğeri ise sıfır alarak denedim değişen bişey olmadı.
Bu arada turbo manifoldunu 2 kere çatladı değiştirdim.
 

yoldangeçenbiri

Kayıtlı Kullanıcı
42-Konya
Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
334
Tepki puanı
96
Puanları
28
Siteyi ziyaret et
1.4T ye lpg + yazılımla binmek hiç mantıklı gelmiyor bana.
umarım halledersiniz sorununuzu
 
  • Beğen
Tepkiler: smihci

mezzaros

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
22 Eki 2019
Mesajlar
10
Tepki puanı
4
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Yazilimi orjinale cevirip manifolt update i yaptirin.Sonra turbo selenoid valfini kontrol etsinler.Gucten dusme durumlari manifoltta meydana gelen catlaktan olusuyor genellikle.Degisim yapildiktan sonra duzelen ve devam eden var.Maf sensorude dahil 5 sensor degistirmistim cozememistim.Cekisten dusuyordu yazilimlida yazilimsizda kullandim.Sorun en sonunda 3 kere aldigim selenoid valfinden cikti.Kesinlikle servisten ve orjinal olmasi lazim selenoidin.Parcacidan almayin.

Sensorler bobin bujilerden ve kelebektem eminsen adresin direk turbo ve elemanlari baglantilari olsun muhakkak ordan cikiyor sorun
Merhabalar ;
Benim araçta soğutma su kaçağı vardı turbo rekorlarından,rekorlar ve boruları değişti,sonrasında 103'lük termostat yerine 95'lik termostat takıldı yüksek fan çalışması nedeniyle,sonrasında araçta yakıt değerleri yükseldi ve araç hantallaştı resmen performansı düştü,oksijen sensörleri de yenilendi ama sorun hala devam ediyor,gerçekten can sıkıcı,şimdi turbo selenoid valf değişimi yapalım diyor gittiğim tamirci,selenoid valf yarım kontak yapınca ses çıkarıyor.
Selenoid valf bu yakıt tüketimi ve düşük performans olayına direkt etki eder mi?
Ne yapmam gerekir?
Bu konuda İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz USTA bir tamirci varmı?
Teşekkürler
 

melih66

Kayıtlı Kullanıcı
66-Yozgat
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
31
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
uzun araştırmalarım sonucu problemin piston yatak sekmanın kırılmasından şüpheleniyorum.
 
Üst