- Katılım
- 29 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,747
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
Sevgili arkadaşlar,
Watt's bağlantılı arka süspansiyonların vermiş olduğu sürüş güvenliğini hepimiz hissetmişizdir. Kabaca şöyle ifade edebilirim verdiği hissi; normal bir araçla viraja girdiğinizde sağ veya sol tarafa vücudunuz yatma eğilimine girer. Bu sistem sayesinde virajlara daha güvenli gireriz ve akstaki yatay hareket onlenerek bize daha akıcı ve güvenli sürüş hissi verir. Ancak son çıkan katalogu incelerken farkettim ki
- HB Gövde tipinde Edition Modellerde,
- Sedan Gövde tipinde Edition ve Business modellerinde 1.6 Benzinli ve 1.3 95 dizel motorlar ile sunulmamaktadır
bilgisi yer almaktadır.
Teknik bilgi içinOpel.com.tr 'den:
Aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlaması. Şimdiye kadar yarış ve rally araçlarında kullanılan bu teknoloji, kabin içindeki yol gürültüsünü azaltmak için Opel mühendisleri tarafından daha da geliştirildi.
Watt's bağlantılı arka süspansiyonların vermiş olduğu sürüş güvenliğini hepimiz hissetmişizdir. Kabaca şöyle ifade edebilirim verdiği hissi; normal bir araçla viraja girdiğinizde sağ veya sol tarafa vücudunuz yatma eğilimine girer. Bu sistem sayesinde virajlara daha güvenli gireriz ve akstaki yatay hareket onlenerek bize daha akıcı ve güvenli sürüş hissi verir. Ancak son çıkan katalogu incelerken farkettim ki
- HB Gövde tipinde Edition Modellerde,
- Sedan Gövde tipinde Edition ve Business modellerinde 1.6 Benzinli ve 1.3 95 dizel motorlar ile sunulmamaktadır
bilgisi yer almaktadır.
Teknik bilgi içinOpel.com.tr 'den:
Aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlaması. Şimdiye kadar yarış ve rally araçlarında kullanılan bu teknoloji, kabin içindeki yol gürültüsünü azaltmak için Opel mühendisleri tarafından daha da geliştirildi.