Hocam. aracın yerini değiştirdim. Yaklaşık 3-4 saat oldu herhangi bir akıntı yok bu sefer. ptesi kontrol ettireceğimPeçetenin olduğu fotoğraflar kaybolmuş ama rengine bakarak antifiriz sızıntısı var derim. Araç çalışırken sıcakken yani, hortumlar, bağlantı noktaları ve contalar kontrol edilmeli.
Edit: peçetenin olduğu fotoğraf gelmiş.
Su borularını kontrol ettim hocam bir sıkıntı gözükmedi. Zamanında aracı alırken ekspertsiz şanzıman terlemesi var demişti. Kaçak oradan olabilir.Peçetenin olduğu fotoğraflar kaybolmuş ama rengine bakarak antifiriz sızıntısı var derim. Araç çalışırken sıcakken yani, hortumlar, bağlantı noktaları ve contalar kontrol edilmeli.
Edit: peçetenin olduğu fotoğraf gelmiş.
Şanzıman terlemesi için conta keçe yada artık ne varsa sızdırmazlık için onun değişmesi gerekebilir zaten debriyaj değişirken o iş halledilebilir ama sizin peçetedeki sıvının rengi kesinlikle antifirizdir. Başka bir araçtan aktıktan sonra size denk gelmiş olabilir gene de kontrol edin derim faydası olur zaten kullanıcı olarak günlük bakım listesinde soğutma sıvısının kontrol edilmesi yazar (ehliyette motor derslerini hatırlayın) Bir de şanzıman yağının rengi aynı motor yağı gibi madeni ve sarımsı bir renk. O yüzden oradaki sıvı için şanzıman yağı diyemem. Uzun yola çıkmadan önce ve yolculuk sırasına da kontrol etmeniz faydalı olacaktır uzun bir rejimde çalışmış olur çünkü. Bir de unutmadan söylemek istiyorum şanzıman yağının da bir değişim periyodu vardır her ne kadar sanayide ve servislerde biz 1000 yıldır bu işin içindeyiz hiç değiştirmedik, gerek yok gibi şeyler deseler de bir şanzıman için zaten yapılacak tek bakım, yağını periyodik olarak değiştirmektir. Uğraşmazlar o ayrı konu.Su borularını kontrol ettim hocam bir sıkıntı gözükmedi. Zamanında aracı alırken ekspertsiz şanzıman terlemesi var demişti. Kaçak oradan olabilir.