Benzinle kullanmanın zor olduğunu biliyorum. Ben de mecburiyetten Landirenzo lpg takdırdım yaklaşık 30 bin km yaptım lpg ile. Ama son 2 aydır sorun vermeye başladı. Önce kendiliğinden benzine geçti şimdi de lpg parçası su kaçırıyormuş. Belki bu landirenzo'da böyle belki Adana-Mersin'deki ustalar işi bilmiyor bilemiyorum.