- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 31 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,007
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 36
- Yaş
- 48
Musa ustam ilgine teşekkürler..Size bir kaç sorum olacak;sıralı sıstem uygulanmaz enjektörler elektrıklı değil. patlama yapmayana nerdeyse yok dıyecegım kadar az musterımız var bujı ve bujı kablolarını yenılersen belkı patlatmayabılır. hava fılıtrersının uzerıne 2 adeta patlatma kelebegıde kesınlıkle koyduruyorsun.
enjksıyonun altında ordek hortumu var "u" seklınde bı hortum patlattgı an onu fırlatıyor ve arac yolda kalıyor eger o hortumu fırlamasın dıye kelepceyle sıkıstırırsan bu seferde ördegın buyuk lastıgını yarıyor tamamen yolda kalıyor arac.
Bugün BRC İzmir yetkili servisi'ne gittim.Araba olmamasına rağmen Yetkili kişi gerçekten çok ilgilendi.Pekçok 200E'ye dönüşüm yaptıklarını ancak patlatma riski olabileceğini açıkça söyledi.Daha sonra 2 tane Atiker takan işyerine uğradık.İkiside patlatma riski olabileceğini ancak ateşleme sisteminin sürekli bakımıyla(buji ve buji kablolarının değişiminin ihmal edilmemesi)hiçbir sorun yaşanmayacağını söylediler.Arabaların bakımı konusunda çok titizim zaten periyodik yapılan değişiklikler bunlar,arabanın bakımı hiçbir zaman ihmal edilmiyor.Eğer taktırtmaya karar verirsem BRC yetkili servisine götüreceğim.Sizce BRC,Atiker ve Zavolli arasında farklar olur mu?Patlatma denen olayda ençok aklıma takılan aracın otomatik vites olması.D konumunda giderken şehirlerarası bir yolda patlatma yaparsa stop eder ve büyük bir tehlike oluşturur.Ayrıca otomatik şanzımana zarar verir mi?Bu durumda benzinle yola devam etmek mümkün olur mu?Ya da patlatma yaptığı anda otomatik benzine geçer mi?Ayda yaklaşık 200 km şehirdışı,700-800 km şehiriçi yol yapıyorum.Eğer patlatma durumunda stop edip kalıyorsa şehiriçi LPG,şehirdışı benzinle kullanmayı düşünüyorum.Son soru da klasik
