200E ve LPG

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sapphire
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
sıralı sıstem uygulanmaz enjektörler elektrıklı değil. patlama yapmayana nerdeyse yok dıyecegım kadar az musterımız var bujı ve bujı kablolarını yenılersen belkı patlatmayabılır. hava fılıtrersının uzerıne 2 adeta patlatma kelebegıde kesınlıkle koyduruyorsun.
enjksıyonun altında ordek hortumu var "u" seklınde bı hortum patlattgı an onu fırlatıyor ve arac yolda kalıyor eger o hortumu fırlamasın dıye kelepceyle sıkıstırırsan bu seferde ördegın buyuk lastıgını yarıyor tamamen yolda kalıyor arac.
Musa ustam ilgine teşekkürler..Size bir kaç sorum olacak;
Bugün BRC İzmir yetkili servisi'ne gittim.Araba olmamasına rağmen Yetkili kişi gerçekten çok ilgilendi.Pekçok 200E'ye dönüşüm yaptıklarını ancak patlatma riski olabileceğini açıkça söyledi.Daha sonra 2 tane Atiker takan işyerine uğradık.İkiside patlatma riski olabileceğini ancak ateşleme sisteminin sürekli bakımıyla(buji ve buji kablolarının değişiminin ihmal edilmemesi)hiçbir sorun yaşanmayacağını söylediler.Arabaların bakımı konusunda çok titizim zaten periyodik yapılan değişiklikler bunlar,arabanın bakımı hiçbir zaman ihmal edilmiyor.Eğer taktırtmaya karar verirsem BRC yetkili servisine götüreceğim.Sizce BRC,Atiker ve Zavolli arasında farklar olur mu?Patlatma denen olayda ençok aklıma takılan aracın otomatik vites olması.D konumunda giderken şehirlerarası bir yolda patlatma yaparsa stop eder ve büyük bir tehlike oluşturur.Ayrıca otomatik şanzımana zarar verir mi?Bu durumda benzinle yola devam etmek mümkün olur mu?Ya da patlatma yaptığı anda otomatik benzine geçer mi?Ayda yaklaşık 200 km şehirdışı,700-800 km şehiriçi yol yapıyorum.Eğer patlatma durumunda stop edip kalıyorsa şehiriçi LPG,şehirdışı benzinle kullanmayı düşünüyorum.Son soru da klasik :);LPG motora zarar verir mi?
 
Musa ustam ilgine teşekkürler..Size bir kaç sorum olacak;
Bugün BRC İzmir yetkili servisi'ne gittim.Araba olmamasına rağmen Yetkili kişi gerçekten çok ilgilendi.Pekçok 200E'ye dönüşüm yaptıklarını ancak patlatma riski olabileceğini açıkça söyledi.Daha sonra 2 tane Atiker takan işyerine uğradık.İkiside patlatma riski olabileceğini ancak ateşleme sisteminin sürekli bakımıyla(buji ve buji kablolarının değişiminin ihmal edilmemesi)hiçbir sorun yaşanmayacağını söylediler.Arabaların bakımı konusunda çok titizim zaten periyodik yapılan değişiklikler bunlar,arabanın bakımı hiçbir zaman ihmal edilmiyor.Eğer taktırtmaya karar verirsem BRC yetkili servisine götüreceğim.Sizce BRC,Atiker ve Zavolli arasında farklar olur mu?Patlatma denen olayda ençok aklıma takılan aracın otomatik vites olması.D konumunda giderken şehirlerarası bir yolda patlatma yaparsa stop eder ve büyük bir tehlike oluşturur.Ayrıca otomatik şanzımana zarar verir mi?Bu durumda benzinle yola devam etmek mümkün olur mu?Ya da patlatma yaptığı anda otomatik benzine geçer mi?Ayda yaklaşık 200 km şehirdışı,700-800 km şehiriçi yol yapıyorum.Eğer patlatma durumunda stop edip kalıyorsa şehiriçi LPG,şehirdışı benzinle kullanmayı düşünüyorum.Son soru da klasik :);LPG motora zarar verir mi?
patlatma yaptıgı an stop eder ne benzın nede gazda çalışmaz. musterılerıme gösterdım ne yapacaklarını o hortumu tekrar yerıne sokarlar. yerı bıraz zorda cunkı, sımdı anlartacaklarımı kesınlıkle yaptıyrıyorsun. ördegın altındakı hortumu kontrol ettırıyorsun gerekırse o hortumu yenılıyorsunkı sıkı gecsın oraya, hatta o hortumun ucunda beyaz fiber parça var onuda yenı taktırıyorsun. sonra o sıyah hortumu oraya bı yere plastık kelepceyle baglıyorsun gevsek bı sekıldekı eger patlatırsa hortum orda kalacak yanı fırlayıp aracın altından dısarı cıkamayacak sen tekrar takacaksın. marka olarak fazla fıkrım yok atıkerı begenmıyorum onu söyleyım. bujı kablolarıyla bujılerı yenıleyerek taktırırsan fazydan olur. ilk önce benzınle calısan sıstemı taktır dıyeceklerım sımdılık bu kadar
 
bizim arabadaki sistem prinsmiş...
bu prins v6 lara filan cok takılıyor cok kaliteli bir markadır.
onuda araştırsan abi?

ayrıca bu markalar içinde kesinlikle BRC diyorum.


birde son önerim olacak
madem ayda 1000 km yol yapıyosun e200 le ugrasacagına vectraya sıralı taktırsan abi:confused:
hem sorun cıkarmaz hemde daha az yakar:):)
 
bizim arabadaki sistem prinsmiş...
bu prins v6 lara filan cok takılıyor cok kaliteli bir markadır.
onuda araştırsan abi?

ayrıca bu markalar içinde kesinlikle BRC diyorum.


birde son önerim olacak
madem ayda 1000 km yol yapıyosun e200 le ugrasacagına vectraya sıralı taktırsan abi:confused:
hem sorun cıkarmaz hemde daha az yakar:):)
Vectra garajı bekliyor Samet LPG taktırmaya kıyamam ona:D Vectra'yı günlük kullanmıyorum ,senede 3-4 bin kmsi var en fazla..
 
patlatma yaptıgı an stop eder ne benzın nede gazda çalışmaz. musterılerıme gösterdım ne yapacaklarını o hortumu tekrar yerıne sokarlar. yerı bıraz zorda cunkı, sımdı anlartacaklarımı kesınlıkle yaptıyrıyorsun. ördegın altındakı hortumu kontrol ettırıyorsun gerekırse o hortumu yenılıyorsunkı sıkı gecsın oraya, hatta o hortumun ucunda beyaz fiber parça var onuda yenı taktırıyorsun. sonra o sıyah hortumu oraya bı yere plastık kelepceyle baglıyorsun gevsek bı sekıldekı eger patlatırsa hortum orda kalacak yanı fırlayıp aracın altından dısarı cıkamayacak sen tekrar takacaksın. marka olarak fazla fıkrım yok atıkerı begenmıyorum onu söyleyım. bujı kablolarıyla bujılerı yenıleyerek taktırırsan fazydan olur. ilk önce benzınle calısan sıstemı taktır dıyeceklerım sımdılık bu kadar

Teşekkürler hepsini tek tek not ettim,montaja daha kesin karar vermedim..Sonucu paylaşırım yine burdan.
 
sapphire senin beyaz vectra ne oldu
 
VALLA bence gene vectraya taktırmayı düşün abi,
yani mercedes gibi eski bulunması zor bir araba değil.
ayrıca lpg de sorunda cıkarmaz.
mercedes gibi yol zevkide vermez bence opel:)
keyif için merso
kullanım için opel derim:D
 
askerde bi komutanımda vardı 90 model 200E. lpgliydi mükemmel gidiyordu araba. yakıtı da çok düşüktü söylediğine göre.
 
walla benim 1.6 vectra var atiker sıralı sistem takılı su ana kadar bi sorun yasamadım gayet güzel ve ekonomik ve benznden de bi farkı yok tek farkı fiyat daha ucuz motordada bi sorun gormedm su ana kadar
 
Geri
Üst