2008 Opel Astra İçin Bazı Sorular

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan arzhak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Boya koruma için bir yerle anlaşmıştım. Motor dahil 150,00 ytl. ye anlaştık. sizce fiyat nasıl. Marka olarak OLMO marka boya koruma. Yapan kişi alman markası internettende araştırabilirsin dedi marka hakkında ve fiyat hakkında yorumlarınızı bekliyorum...
 
ben sana 2 yer oneririm fiyat bilmem ne kadara yaparlar sana ama ya meguiars bakirkoy istanbul caddesinden duz devam ederken sahiil yoluna baglanan yolustunde yada guneslide metro yokusunun sonuna dogru bi bp var onun icinde polytop var adamlar kesinlikle profesyonel benim vectrada 1 kadar ozelligini kaybetmedi araba gtc yede orda yaptirdim adamlar isin sonu calisiyo
 
bir sey sorucam ya bende de gtc 1.6T war ama alir almaz deli gibi sikistirmaya basladim ve hala sikistiriyorum araba 4000 Km geldi sence motorda bir sorun olurmu?

Aslında bi problem olucanı sanmıyorum ama kıtapta yazanlara uyuyoruz işte..Sonucta son teknolojı motorlar ılk aldıgın anda gaza bassan nolur basmasan nolur..Kafaya takmaya degmez aslında..
 
Aslında bi problem olucanı sanmıyorum ama kıtapta yazanlara uyuyoruz işte..Sonucta son teknolojı motorlar ılk aldıgın anda gaza bassan nolur basmasan nolur..Kafaya takmaya degmez aslında..

Biz çok O araba aldık ve inanki hiçbir sorun olmuyor:) için rahat olsun
 
Yinede biraz nazik kullanmakta fayda var.

haklisin nazil kullanmak lazim ama insan dayanamiyo. zaten hevesim ilk 4000 km mis heralde artik okadar cok sikistirmiyorum... trafikte eglenecek adam oldugunda basiyorum okadar :D
 
Motoru zorlamadan nazik kullanmakta fayda var. Hem ekonomik açıdan hemde motorun fazla yıpranmaması için doğru bir kullanım...
 
şu boya koruma işini de anlamıyorum.tam para tuzağı gibi görünüyor.yılda 2 kere yaptır toplam 400 ytl ver.
öte yandan adam kullanıyor 5 sene arabayı.boya iğrenç hale geliyor.sonra gidip bi pasta cila.araba ışıl ışıl.
 
Şu ana kadar kullandığım hiçbir arabada 4000 deviri bile geçmemişimdir. Saçma geliyor bana fazlasını yapmak. Şirketin arabalarını falan kullandığım zaman bile yormamaya çalışırım. Yapım böyle galiba.. Hele kendi arabamı kullanırken bir görseniz.. Binenler uyuz olup iniyorlar, öyle az sarsmaya uğraşıyorum ki yolcuları direk uyku basıyor:) Vites geçişlerinde çok ağırım, gaza dokunmaya kıyamam, frenlere ne kadar az bassam iyidir derim hep motor freni ile yavaşlatırım arabayı.. Böyle biriyim.
 
van merkezi bilmeyenler için yakıt tüketimin çok gibi görünebilir. çünkü vandaki trafik batıdan bayağı farklı işliyor. yeşil ışık sadece 10 saniye yanar, hemen akabindede 40-60saniye civarı kırmızı yanar. bu nedenle hemen her ışığa yakalanırsınız, ilk yeşil ışıktada kurtulamayabilirsiniz. ayrıca hava eylül sonu itibariyle epey soğur, buda yakıt tüketimini artırır..

tüm bu şartlar altında senin tüketimin gayet güzel. van merkezde 2.0FSI passatın yol bilgisayarında 18litre gördüm ben...

Alınan her yeni aracın muhakkak rodaj evresi vardır. motor aksam ve parçalarının uyumunu sağlamak için, motor ömrü için oldukça elzem olan motor içi kurumların oluşumu için bu şarttır. Gerek yok demek yanlış olur. Zaten aracın kullanma klavuzunu okursanız orada açıkca bahsedilir.
 
Geri
Üst