2003 opel astra 1,6 lastik yardım

ondercdx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
281
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
taban daraldıkça lastiğin yere olan temas yüzeyide daralacağından lastiğin yere uygulayacağı basınç artar,dolayısıyla yer ve lastik arasında daha büyük bir baskı kuvveti oluşur ve tutunma kaabiliyeti artar. Kış lastiklerinin tabanının dar olması bu nedenle istenir. Ancak diğer yandan taban genişledikçe yerle olan temas yüzeyi artacağından bununda pozitif etkisi olduğu düşünülebilinir. O açıdan optimum taban genişliği önemlidir ki buda zaten aracın fabrika verileridir. :cool:
 

M@honi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
6,933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
en güzeli tabiki orjinal ölçüler lakin o dar taban terimi eskilerde kalmış bence çünkü yeni vakumlu kar lastiklerinin çalışma prensibi değişik.lastiğin üstündeki kılcal kanalların arasına giren kar şıkışıyor oraya sıkışan karda yerdeki karla birbirine tutunuyor araç bu sayede çizgisini koruyabiliyor yani ne kadar çok kar tutursa lastik bir nevi o kadar da çok yere tutunacak
 

savas

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
446
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
prelli alma derim.kış lastikte conti,goodyear,michelin tavsiye ederim.adac testlerine bak öyle al derim
 
Üst