1985 Kadett E 'ye turbo'ya çevrilmiş C20XE adaptasyonu

OHC 8 valfler 110 hp mi neydi, motor kodu C20NE olması lazım.

bu tür swap projesi çok zevkl olabilir ama kesinlikle profesyonellerle çalışıp adam gibi iş ortaya koymak lazım. çünkü yanlış bir uygulamada çok kötü sonuçlar alınabilir. birde kaliteli parçalar yerine dandik alınca normalden daha kısa sürede bozulduğu için maliyet hesabı aynı yere geliyo hatta fazla bile olabilir. ayrıca kaliteli parçalar ile içiniz tedirgin olmaz motor nezaman kırılacak diye düşünmeden rahat rahat binersiniz...
 
Forged pistonlarını vs. bulabilirseniz 8v arabayı turboya çevirmek hem daha kolay hem de daha düşük maliyetlidir...
 
bilgiler için teşekkürler arkadaşlar ....ama bugun arabaya baktık ... durumu tahmin ettiğimizden çok daha kötü..bizim kaportacı senelerin ustası..40 senedir bu işi yapıyor ama bunu ben bile yola getiremem dedi :( ki ben onun ne hurda amaerikanlar topladığını biliyorum...saşe vs.. feci..toplayıp para harcamaya değecek gibi değil..emeğe yazık olur. başka araba bakmaya devam.....:sorry:
 
Dostum Komple C20XE motor şanzuman ve ıvırı zıvırı sana oluru 6000$ motor sıfır KM dir.... montaj dahil 7000$ 165PS / C20LET ise 8500$ 280PS

----------tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
Geri
Üst