140-180 arasi titreme

mustafa_atr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
214
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Herkese iyi bayramlar. Bugun otoyolda biraz gaza yuklendim. Astra g 140 dan sonra titremeye basliyor (duz asfalt ama sanki tas doseme yolda gider gibi ziplama benzeri bir olay) 180 den sonra titreme kesiliyor. Lastikler, rot balans ayari, amortisorler ve takozlari yeni. Bu titremenin sebebi ne olabilir. Bu arada lpg de duz yolda klima acik 195'den otesini gormuyor.
 

burakdoker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2015
Mesajlar
134
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Herkese iyi bayramlar. Bugun otoyolda biraz gaza yuklendim. Astra g 140 dan sonra titremeye basliyor (duz asfalt ama sanki tas doseme yolda gider gibi ziplama benzeri bir olay) 180 den sonra titreme kesiliyor. Lastikler, rot balans ayari, amortisorler ve takozlari yeni. Bu titremenin sebebi ne olabilir. Bu arada lpg de duz yolda klima acik 195'den otesini gormuyor.

Akslarınızı kontrol ettirin.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Lastik başka da bir şey değil balans tutmuyordu. Aynı dert bende de var jantlar filan komple elden geçti komple tabla değiştirdim ama adam olmadı.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aks tahrik mili, şanzıman takozu. Tecrübeyle sabittir.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Tahrik mili ne yaw? Neye benziyor ki?

tam olarak bunlar. kamyonların ortasındaki şaftın çok küçük olanları önden çekişli araçların aktarmasında da bulunur. Bunlar bozuluyor.

HQ731-732-733-734RTR-font-b-Drive-b-font-font-b-shaft-b-font-font-b.jpg
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
tam olarak bunlar. kamyonların ortasındaki şaftın çok küçük olanları önden çekişli araçların aktarmasında da bulunur. Bunlar bozuluyor.

HQ731-732-733-734RTR-font-b-Drive-b-font-font-b-shaft-b-font-font-b.jpg
Şahsen ben bunu ilk defa gördüm. Aks üç parça diye biliyordum iç aks orta ve dış aks diye bu zımbırtı tam nerede bilemedim..
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Şahsen ben bunu ilk defa gördüm. Aks üç parça diye biliyordum iç aks orta ve dış aks diye bu zımbırtı tam nerede bilemedim..

Yetkili serviste yaptırdığım ekspertiz sonucunda yazıcı çıktısında tahrik mili yazıyordu. 80 lira bu parça, 50 lira şanzıman takozu 50 lira işçilik ödedim. 220ye kadar tık yoktu arabada. Yolun düşerse yetkili servis "tahrik mili nedir" sorusuyla bir yardırıver abi sen :D

Ayrıca nadir abi, bu benim gösterdiğim resim temsili resim. Dirsekli bijon anahtarı gibi bi mantıkla çalışıyor tahrik mili. Net olarak resmi şöyle diyebilirim

Drive_Shaft_Kit-017-ratio1.jpg
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Dur bakalım ben Hakan ın yanına gittiğim de sorayım bakalım birde şanzuman takozuna baktırayım. Akis içinde bir şey sanırım bu zımbırtı.
 

mustafa_atr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
214
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Bu ay baya masraf yaptim. önumuzdeki ay da buna baktirayim, bu mevzu biraz masrafli olacak gibi. Adana da sanayi el yakiyor, tek teker sokup takmaya 25 tl istiyorlar, gecen arka kampanalardan ses geliyordu, iki teker sokuldu 1 kutu balata spreyi ile temizlenip geri yerine takildi yapilan sadece bu. 65 tl istediler. 15 tl sprey 50 tl de sokup takmay mis :) Sanirim bundan sonra yetkili servise gidecegim. Cok cok 5-10 daha fazla alir. Bu arada tahrik milini bende ilk defa duyuyorum
 
Üst