1.7 DTI kullanan arkadaslar.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Rou
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Rou

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
464
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaslar bugun gun boyu servisteydim ustayla konusurken bu arabalara euro dizel konmaz normal dizel kullanacaksın dedi.
siz hangi tip mazot kullanıyorsunuz ?
 
traktor mü bu yaaaa. gerçi yeni nesil traktorler bile euro dizel kullanıyor. inanma arkadasım sen onlara onlar 90larda yaşıyorlar halaaa...
 
neden konmasın ki...gayet rahat kullanabilirsin cokta faydalı olur bence...kurum+performans acısından...
 
Arkadaşım sen hiç deposuna oktan düşürücü atan birini gördünmü? Ben gördüm. bazı araçlar normal ihtiyacı olan yakıt tipinden iyisini kullandıklarındada sorun çıkarırlar. 100 oktan çıktığında herkes yarışırken aldı gazlarken aldı. İyimi ettiler. Hayır. Çünkü motorları 97 oktana göreydi. Neyse.

Ben derimki bunu sana mantıksal olarak açıklasınlar ve fabrikanın bu yönde bi uyarısı varsa sana göstersinler. Bence olabilir. Ancak TR de kırsal mazot gerçekten berbat. O yüzden sen yine bence Euro dizel almaya dewam et.
 
ustanın söylediğine göre dti motorlarda enjeksiyon pompasının yaglanması gerekıyormus euro mazotta ise yag yokmus ınce oldugu ıcın normal mazottakı yag oranı yuksek oldugundan dolayı pompa daha iyi yaglıyormus ve daha uzun ömurlu oluyormus.
cunku 1,7 dti astra g kullanıyorum 2000 model ve 2000 yılında euro dizel yoktu.
 
2000 yılında euro dizel türkiyede yoktu ;)
 
bende de astra g 1.7dti var..bana da hep euro disel tavsiye ettiler, ama tavsiye edenler kalifiye kişiler sayılmaz.. ben acıkcası normal motorin almaktan korkuyorum ama bu yağlama ile ilgili söylediklerin de mantıklı geldi...kafam karıstı yani:)
 
arkadaşım benim aracım 122 binde ve kış ayları harici kırsal mazot kullandım şuana kadar bir problem yaşamadım ancak bende km ler çoğaldıkça euro dizele geçsemmi diye düşünüyorum ancak kırsal motorinin yağ oranının çok olduğunu ve bunun bizim motorlarda daha iyi olduğunu başka yerdede okumuştum bence şöylesi mantıklı
1-egr yi iptal edeceksin
2-aynı yerden güvenilir bir istasyondan mazot alıcaksın
3-filtre ve yağlarıda düzenli aralıklarla değiştireceksin
 
Problemsiz Normal mazot, hiçbir şekilde hiçbir sisteme sakıncalı olmamıştır..Olmazda..Hatta yakıt sistemini daha iyi yağlıyabildiğinden(yüksek kükürt oranı) sisteme faydası bile olabilir..

Yanlız Euro Dizelin adından da anlaşılabileceği gibi Euro normu yüksek motorlar için üretilmiştir..Euro 1-2-3-4-5 senelr geçtikce 6-7-8 çıkıcak..daha temiz, kükürtsüz, yanmas sonrası isi daha az olan euro dizel daha çevrei olmasından başka hiçbir özellik barındırmaz..

EGR sistemini iptal edip motora kurum bağlatmadığınız sürece normal mazotu tavsiye bile ederim..

Ki Vectra 2.0 Dti motor çok çok hızlı kurum bağlayan bir motordur..dikkatli olmak gerekir..

dizelim.com mehmet gazihandan alıntıdır
 
arkadaşım benim aracım 122 binde ve kış ayları harici kırsal mazot kullandım şuana kadar bir problem yaşamadım ancak bende km ler çoğaldıkça euro dizele geçsemmi diye düşünüyorum ancak kırsal motorinin yağ oranının çok olduğunu ve bunun bizim motorlarda daha iyi olduğunu başka yerdede okumuştum bence şöylesi mantıklı
1-egr yi iptal edeceksin
2-aynı yerden güvenilir bir istasyondan mazot alıcaksın
3-filtre ve yağlarıda düzenli aralıklarla değiştireceksin

hazır sırası gelmişken filtre ve yağı ne kadar zamanda bir değiştiriyorsunuz? erken değiştrmenin faydalı olacagını söylemişlerdi..hatta 7500 km de bir değiştirmemi söyleyenler oldu..
bu arada mazot kalitesinden emin oldugunuz istasyonlar varsa paylaşır mısınız?
 
Geri
Üst