Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu 2 sensörden başka Motorun üzerinde Motorun Çalışmasını Etkileyen Sensör Varmı ? Varsa Nelerdir.Bu 2sinden Arıza ışıgı yakmadanda bozulabilirmi bozuldu durumlarda Ne Gibi durumlar ortaya çıkabilir ?? (10 Puanlık uzman Sorusu oldu Valla )
su sıcaklık müşiri motor soğukken enjeksiyonun süresini motor suyunun ısısına göre yakıt enjeksiyonunun püskürtme sürelerini azaltır yada çoğaltır. motor soğukken zengin karışımla çalışır motor belli bi müddet ilk çalıştırmada o yüzden öenmli bi parça arızalıysa genelde araçlar çalışmaz. Krank mili konum kaptörü ( manyetik tutucu ) o parça arızalıysa motor gene çalışmaz ancak kam mili konum sensörü bozulduğu zaman motor çalışır ancak aptal çalışır sente ve subab bindirme sürelerini hesaplayamayıp yakıtı ona göre tam gönderemediğinden motor aptal çalışır bazen geç çalışır kam mili konum sensörü bozulduğu zaman motorun sentesi kaçık gibi algılar beyin arada bi geç çalışır arada bir çalıştırmaz. Ancak manyetik tutucu ( krank mili konum sensörü) nde sorun olduğu zaman motoru ne yaparsan yap çalışmaz. Abi cihazda ne olarak çıkıyor arıza senin sorunun pompadan kaynaklanabilir motor sıcakken çalışmadığı zaman pompanın üzerinde ılık su dök bide öyle marşa bas.oLmadı dene bi.
Benim problemim Tam Anlamıyla şu.Soguk motordaçalışırken boguk çalışma var.motor ısınınca boşta gaza yuklenince 1500 devir civarında motor tekliyip gibi oluyor ve egsoz patlatıyor(Sanki Ateşlemeyi karıştırır Gibi).birde yolda sabit giderken 1600-1700 devir civarı araba kesik kesik gitmeye başlıyor.SAnki gazdan ayagını çekip bırakır gibi.ENjektör memeleri Yeni Değişti.(degiştikten sonra araba üzerinde Herhangi Bir ayar Yapılmadı).su eksiltme yag eksiltme yok.(zaten onlarda Yeni Yapıldı.)
abi enjektör memeleri değiştikten sonra ayar yapılmadımı senin sorunun pompa gibi görünüyor sanki Mehmet abinin yanına bi uğra istersen kesin teşhis için. enjektör çok azda olsa işeme yapabilir belki ondan dolayıdır ancak pompayla motorun sentesi ayrı olabilir trigerini kontrol ettir abi tekrar sentesi kaçıksa çekiş sorunu duman sorunu hepsi olur. Belki kayışı doğru takıyorsunuz ancak mazot pompasında , kam milinde , krank milinde bunların herhangi birinin kasnaklarında kama varsa ve kırıksa oda sentenin kaçırmasına sentenin tutmasına neden olabilir. Bilmiyorum 1.7 lerde kama varmı kasnaklarında belki birinin kaması kırıktır kaçırıyordur.
senteler flan Yerinde pompaya ayar yapılmadı bugun gittim Gene ustaya pompanın ayarı yok dedi.enjektördende yapmaz dedi.dediğine Göre Saglammış enjektörler.geriye bi turbonun wastegatesi kaldı oda arızalı çıktı bugun.yarın sabah toplanacak araba sonucu yazarım buraya
abi bence sorun ecü lerde varsa pompa beynindede ama önce şansını su sıcaklık müşirinden dene ancak o patlatmayı dediğim gibi ateşleme püskürtme avansından dolayı yapıyor rötarlıyor yada fazla avanslıyor o yüzden patlatma yapıyor abi sen gene şu aracın sentelerini kontrol ettir.Olmadı kasnaklarda kama varsa kasnakları söküp kamaları kontrol et . Umarım sorun çözülür...
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.