1.6 Motordan dizel sesi

ömerömer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar 2008 astra h 148 binde. Motor ilk çalıştırmada bir kaç saniye sesli çalışıp normale döner oluyordu önceleri ve zamanla hatta şu an için benzin veya lpg farketmiyor sürekli vuruntutulu çalışıyor. Bir iki ustaya danıştım eksantrik dişlilerinin değişime ihtiyacı olduğunu söylediler. Boşluk yapmış. Yağ valflerini söyledim sağlam mı diye onların sağlam olduğunu belirttiler.
Tabi bu teşhis cihaza bağlanmadan konulan teşhis. Bulunduğum yerde servis yok.
Araç bazen ölü gibi gaza bas bas aynı. çekiş yok. Usta eksantrik dişlileri ile beraber yağın da değişime gerek olduğunu belirtti ki koyduğum yağ gm 5/30 ve eksiltme yapmış (1500km) 0,8 l kadar. sahte olduğu kanısındayım.
Ricam şu bilgisi olanlardan:
Teşhis doğrumudur eksantrik dişlileri için?
İna veya gm farkeder mi marka olarak?
Yağ valflerini değişimine gerek varmıdır?
Yağ değişimi de yapayım mı ki öneriniz nedir?
 
Arkadaşlar 2008 astra h 148 binde. Motor ilk çalıştırmada bir kaç saniye sesli çalışıp normale döner oluyordu önceleri ve zamanla hatta şu an için benzin veya lpg farketmiyor sürekli vuruntutulu çalışıyor. Bir iki ustaya danıştım eksantrik dişlilerinin değişime ihtiyacı olduğunu söylediler. Boşluk yapmış. Yağ valflerini söyledim sağlam mı diye onların sağlam olduğunu belirttiler.
Tabi bu teşhis cihaza bağlanmadan konulan teşhis. Bulunduğum yerde servis yok.
Araç bazen ölü gibi gaza bas bas aynı. çekiş yok. Usta eksantrik dişlileri ile beraber yağın da değişime gerek olduğunu belirtti ki koyduğum yağ gm 5/30 ve eksiltme yapmış (1500km) 0,8 l kadar. sahte olduğu kanısındayım.
Ricam şu bilgisi olanlardan:
Teşhis doğrumudur eksantrik dişlileri için?
İna veya gm farkeder mi marka olarak?
Yağ valflerini değişimine gerek varmıdır?
Yağ değişimi de yapayım mı ki öneriniz nedir?

Usta %100 doğru söylemiş. Dİşliler set olarak değişmek zorunda sakın tek tek değişmeyin. O kadar söküldüğünde birde triger değişimi ekleyin yada triger değişimine çok varsa bu ses ile bir süre binin ve triger ile birlikte değişin. Aktuatörler (yağ valfi dediğiniz şey) kontrol edilmeli (filtre çatlamış mı? ) ve gerekiyorsa onlarda set olarak değişmeli.

Unutmayın gelşmiş parça çıktı 2013 yılında tavsiyem gelişmiş parça olduğundan emin olarak parçaları yetkili servisten sipariş edin.
 
Bilgi için çok sağolun faydası olacak inşallah. Triger 20000 lik. Sanırım zamanın dolmasını bekleyemeyeceğim. Ancak kayış iyi dedi usta. Opel.gm den almayı düşünüyorum dişlileri, onlara sorayım tarihini. Yağ tavsiyesi için ne dersiniz?
Saygılarımla
 
Geri
Üst