Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yağ soğutucusu egzos manifoldunun hemen altında.manifoldun üzerindeki koruyucuyu sökmeden görünmüyor.yağ soğutucusunun oringleri zamanla aşınıyor sebebi ise aşırı ısıya maruz kalması.dediğim gibi manifoldun tam altında ve orada çok fazla ısı oluyor ve zamanla oringler özelliklerini yitiriyor.yağ soğutucusunda fiziksel bir hasar yok ise oringleri değiştirip devam edebilirsiniz.suyun mutlaka değişmesi gerekir fakat yağın değişimine gerek olmayabilir,ona ustanız karar verir yada yağdan biraz anlıyorsanız sizde duruma bakabilirsiniz.
ben servisin benzinli araca dizel demesine ihtimal vermiyorum. muhtemelen yanlıs bi anlasılma var konuyu acan arkadas ya servisteki arkadasın dediğini anladı yada dogru anlamıstır ama buraya yanlıs yazdı...
muhtemelen servisteki elmanın soyledigi dizellerde var ama bazı benzinlilerde var veya dizellerde de var benzinlilerde de var demiştir diye tahmin ediyorum.
Aracınızda yağ eşanjörü (yağ soğutucusu) var. En kısa zamanda değişin. Kaçak varsa, motor yağına su, soğutma suyuna da yağ karışıyor demektir.
Hem motor yağını, hem de soğutma suyunu değişmeniz de gerekiyor. Hatta soğutma kabının temizlenmesi için, yağ çözücü ilaçla birkaç sefer devirdaim yapılıp değiştirilmesi gerekiyor.