1.4 Efsanesi Hakkında..

GNSpower

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
12,968
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

Tolga KARACA link' Alıntı:
Beni mi çağırdı birisi?  011zaa


Ben de Astra yı aldığım ilk günün akşamı araçla dolaşırken bir FD6 sıkıştırmaya başlamıştı, soldan gelip kapıma dayanıyor frenleyip sağdan yanıma gelip sıfır yanaşıyor vs vs bende "aman düşük devirdi aman rodajdı" derken biranda "eaaah fazla oldun ama sen soRarım (!) rodajına da" deyip 3 de ta mgaz verip aracın 3 de 158 km de gaz kestiğini öğrenmiş olmuştum, mesajı verene kadar da Civic 6-7 boy fark yemişti.

Astar 140 ile mevzubahis Civic leri ayırmak için hızınızın 50-60 vb ve üzeri olması gerekiyor yoksa Astra nın ağır 1. ve 2. vites gaz pedalı yazılımı yüzünden 100 e kadar kafa kafaya gidersiniz.

Trafik canavarı Tolga, hız delisi Tolga, rodaj soRucu Tolga. Alo 154? Kendi kendini ihbar eden bir adamı ihbar etmek istiyorum. Alo?
 

firstemperor1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,466
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

REC link' Alıntı:
Peki 122 TSI ile denediniz mi hiç?
Recai vallahi bana gtc opc aldıracaksın bak general_hehe abi yeter bu vw hayranlığı altındaki arabanın güzelliğine bak artık (kardeşimsin yanlış anlama special_Yeah )
 

black_eups

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
41
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

firstemperor link' Alıntı:
Recai vallahi bana gtc opc aldıracaksın bak general_hehe abi yeter bu vw hayranlığı altındaki arabanın güzelliğine bak artık (kardeşimsin yanlış anlama special_Yeah )

122 TSI olduğundan pek emin değilim ama birinci köprü gişelerinden sonra bi golf ile Kadıköye kadar yürümüştük TDI olsa okadar başabaş gidemiceğimiz için büyük ihtimal TSI motordu, arkasında olmadığım için bagaj kapağındaki logosunu göremedim  kahka536  FSI olsa fark atardım sanırım ama bu baya uğraştırmıştı beni. Yanlış anlaşılmasın belki düz yolda Wv yürür gider ama dolu yolda benim kadar sınırları zorlamaya korktuğu için malub oldu sanırım.

Bi aralar İzmirde beyaz bi gtc opc vardı 95 bin tl ye satılıktı ciddi ciddi almayı düşünüyodum aslında, tadından yenmicek bi araç.. (:)
 

mmtcopur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
2,978
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

benim merak ettiğim tc kapatılmasada aynı sonuç alınırmı
 

MuratS2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2014
Mesajlar
826
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et

black_eups

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
41
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

mmtcopur link' Alıntı:
benim merak ettiğim tc kapatılmasada aynı sonuç alınırmı


Bildiğim kadarıyla TC yi kalkışlarda kapatınca avantajınız olur, yani gaz kontrolü tamamen sizin elinizde olup tekerin ivmesini kendiniz ayarlarsınız, aksi halde TC açık konumdayken ufak bişe tekerler arasında sürat farkı olduğunda devreye girip 4 tekerin sürat farkını eşitleyen bi sistem ve bu eşitleme size kalkışta büyük bi kayıp oluşturuyor. Fakat gözlemlerime göre benim astra j sedan aracımda TC açık konumdayken kolay kolay devreye girmiyor. Virajlarda gaza yüklenirseniz çabuk devreye girmekte ama düz yolda kalkışlarda falan devreye girdiğine pek şahit olmadım.

Bu arada bahsettiğiniz Peugeot stock motor ise 240 değil 1.6 200 hp 275 torku olan bi araç 1160 kg ağırlığı ve 6.8 saniye 0-100 hızlanmaya sahip. Bu araçla bizim 4 kapılı astralarımızı kıyaslamak mantıksız olur, arada büyük bi klansman farkı var. Kötülemek için değil ama Peugeot 200 hp lik bi hız makinası çıkarıyo ve lastik ebatını 205/45/17 yapıyo. Opelin 140 hplik 4 kapılı standart 2014 model aracı bile artık 225 lastik tabanıyla çıkmakta. Yol tutuş+fren mesafesi için 200 hp lik bi araçta 205 lastik tabanı koyduğu için Fransız markası Peugeot benim için hala alınmıcak bi araç. Bu arada karşılaştırmayı aynı klansmanda Opel corsa 1.6 opc ile yapmak lazım.
 

Scrapercar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
466
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

REC link' Alıntı:
Peki 122 TSI ile denediniz mi hiç?
122 tsi daha hizli kagit ustunde ancak prarikte astra tokatliylor :) neden diyecek olursal tsi 122 a3 te kullaniyorum acayip pati cekiyo araba 10 sn de 100 e ulasiyor sehir asfaltinda. Ayrica yeni leon fr 140 hp ile de kapistik. Tam 4 kalkis yaptik 0-100 hepsinde 80 e kadar ondeydim 80 km den sonra 2 m onume geciyordu benim astra 3 e attigi icin o esnada. Daha sonra tekrar yaklasmaya basliyordum yol bitiyordu :) aslinda leon fr in 0-100 degeri kagit ustunde 8.2 sn ancak oylesine pati cekiyorki 80 km ye kadar 1 boy onde oldum 4 denemede de :) yani diyceim oki astralarimiz daha homojen ve pati cekmeden hizlaniyor buda hantal dedigimiz 0-100 de bile onde olmamizi sagliyor :)
 

MuratS2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2014
Mesajlar
826
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

black_eups link' Alıntı:
Bildiğim kadarıyla TC yi kalkışlarda kapatınca avantajınız olur, yani gaz kontrolü tamamen sizin elinizde olup tekerin ivmesini kendiniz ayarlarsınız, aksi halde TC açık konumdayken ufak bişe tekerler arasında sürat farkı olduğunda devreye girip 4 tekerin sürat farkını eşitleyen bi sistem ve bu eşitleme size kalkışta büyük bi kayıp oluşturuyor. Fakat gözlemlerime göre benim astra j sedan aracımda TC açık konumdayken kolay kolay devreye girmiyor. Virajlarda gaza yüklenirseniz çabuk devreye girmekte ama düz yolda kalkışlarda falan devreye girdiğine pek şahit olmadım.

Bu arada bahsettiğiniz Peugeot stock motor ise 240 değil 1.6 200 hp 275 torku olan bi araç 1160 kg ağırlığı ve 6.8 saniye 0-100 hızlanmaya sahip. Bu araçla bizim 4 kapılı astralarımızı kıyaslamak mantıksız olur, arada büyük bi klansman farkı var. Kötülemek için değil ama Peugeot 200 hp lik bi hız makinası çıkarıyo ve lastik ebatını 205/45/17 yapıyo. Opelin 140 hplik 4 kapılı standart 2014 model aracı bile artık 225 lastik tabanıyla çıkmakta. Yol tutuş+fren mesafesi için 200 hp lik bi araçta 205 lastik tabanı koyduğu için Fransız markası Peugeot benim için hala alınmıcak bi araç. Bu arada karşılaştırmayı aynı klansmanda Opel corsa 1.6 opc ile yapmak lazım.

Bizimki stock motor kullanmıyor bursada yarışlara katılıyor sürekli bi tane EVO su var 0-200 km yi 5 sn. de görüyor şaka gibi :D Ancak araçta şaşırdığım nokta peugout dan beklenmeyecek kalitede yol tutuşu var resim çektim telefonumda var 240 la giderken benim araç kadar güzel viraj dönebiliyor. Hatta ilk başta yok artık demiştim ama gözümle görünce inandım.. Ankaradan çıktı 4 saat sonra beni aradı bursaya vardım diye :D

Geçenlerde stock büyük ihtimalle polo gti ile bende kapışma hatasına düştüm ancak bariz fark vardı benim araçla arada.. onlarda 180 beygir fakat DSG den mi bilmiyorum çok daha seriydi.

Bizim aracın klasmanında araç yok zaten jettayla mı kıyaslıcaz anlamadım :)
 

paşa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
412
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

BÜLENT link' Alıntı:
Turbonun bu kadar kisa mesafede şişecegimi sanmiyorum.
Ama frenlere fazla güvenmemenizi öneririm.
BÜLENT link' Alıntı:
Turbonun bu kadar kisa mesafede şişecegimi sanmiyorum.
Ama frenlere fazla güvenmemenizi öneririm.
BÜLENT link' Alıntı:
Turbonun bu kadar kisa mesafede şişecegimi sanmiyorum.
Ama frenlere fazla güvenmemenizi öneririm.
Abi frenler için neden böyle bir şey söyledin genel bir sorun mu var yoksa bizim astralarda,ben frenlerle ilgili bir sıkıntı yaşamadım henüz.
 

black_eups

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
41
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.4 Efsanesi Hakkında..

Neden olmasın wv jetta, 2014 132hp Toyota Corolla, honda civic, BMW 316i, audi a3, Mercedes c 180, Hyundai i30, kia ceed, Volvo s40.. vs vs al sana klasman (:)
 
Üst