0 dan 240.000 km ye kadar çıkan sorunlar listesi.

mrcn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Merhabalar.Aracım corsa c daha önce tanıdık bir şirkette kullanıldı sonrasındada 190 binde ben aldım.Araçta ilk alındığı tarihten itibaren çıkan sorunlar şöyle
Rutin bakımları saymıyorum.
KM SORUN
60.000 Kronik Direksiyon sorunu.
80.000 Gergi takozu değişimi
100.000 Baskı balata değişimi.Ön aksların değişimi.
110.000 Ön amortisörlerin ve salıncakların değişimi
130.000 Alternatör kasnak değişimi.
150.000 Gergi takozu değişimi.
160.000 Direksiyon sorunu tekrarı komple çözümü.
170.000 Soluk sol farın değişimi.Ön aksların değişimi
175.000 İçeri su alma sorunu.Silecek havuzu giderinin tıkanması.
190.000 Benim aracı almam ile klima motoru değişimim.
193.000 Rot başları boşluktan dolayı değişmesi
210.000 Sabit volant Sorunu.
212.000 Şanzıman yağı eksilttiğinden şanzımanın iptal olup çıkmasıyla değişmesi aynı zamanda volant ve baskı balata değişimi.
215.000 Mazot filtresinin bariz mazot kaçırması ile mazot filtre kabının değişimi.
220.000 Ön salıncak amortisör ve takozların değişmesi.
230.000 Ön aksların değişimi.
240.000 Devirdaim ve kalorifer petek değişimi.


Hatırlayamadığım bir sürü olabilir.Ufak defekler sayılmamıştır :sopa:

Motordaki çoğu parça ilk günden beri sökülmediği için ustalar zorlanmaktalar.En son ısıtma bujileri açılmadı.Enjektörler hiç değiştirilmedi.Turbosu radyatörü radyatör hortumları vs hiç ellenmedi.Volant hariç bütün değişiklikler yürüyende.Ön yargılıydım ama arabaya bakınca arabada size bakıyor.Allaha şükür yağ kaçağı,su kaçağı yok.Yokuşlarda ışıklarda mahçup etmiyor.
 
Son düzenleme:

ogun06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
591
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
yollarımızın ne kadar dandik olduğu bu listeden belli :D
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Ortalama 80.000 km de bir aks değişmesi bana çok ilginç geldi. Diğer yandan sık sık direksiyon ve ön takım arızası yolların durumuna ve aracın biraz hor kullanılmasına bağlı olmalı.
 

mrcn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Ortalama 80.000 km de bir aks değişmesi bana çok ilginç geldi. Diğer yandan sık sık direksiyon ve ön takım arızası yolların durumuna ve aracın biraz hor kullanılmasına bağlı olmalı.

Aynı araçtan babamdada var.Değişen parçalar ortalama olarak aynı.Araç 190 bine kadar uzun yola gitmiş.Ben şehir içi kullanıyorum yollar gerçekten berbat şuanda arka amortisörler patlak sağ arka bilya ses yapıyor sol tarafta yapmaya başladı.her 20 binde bir mutlaka banko birşey çıkıyor.Şehir içinde direksiyonu tam kırarak dönmem gereken çok yer olduğu için aks sık sık körük yırtıp yağ kaçırıyor sonrasında tak tak ses

Hasan senin de benden farkın kalmamış

Hiç Sorma abi.Seneye allah izin verirse audi a3 e geçicem para harcıyacaksak tam harcayalım :D
 
Son düzenleme:

osman duman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
613
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
debriyaj balatası görmedim listede ? bu baskı balata dediginiz debriyaj mı ?
bende 35000 de gitti o dediginiz 55000 de direksiyon sorunları başladı. Gecen
gittim 7000 tl direksiyon değişsin dediler sonra zorlayınca actılar 4 somun gevşemiş
hayvanlar 4 somun sıkmak yerine 7000 tl komple direksiyon değiştirecek utanmaz arlanmaz şerefsizler
 

mrcn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
debriyaj balatası görmedim listede ? bu baskı balata dediginiz debriyaj mı ?
bende 35000 de gitti o dediginiz 55000 de direksiyon sorunları başladı. Gecen
gittim 7000 tl direksiyon değişsin dediler sonra zorlayınca actılar 4 somun gevşemiş
hayvanlar 4 somun sıkmak yerine 7000 tl komple direksiyon değiştirecek utanmaz arlanmaz şerefsizler


Ben artık şuna kanaat getirdim.Biz daha önce ford tourneo ya bindik 0 almıştık 85 bine kadar araç hiç bir arıza çıkarmadı sadece yağ filtre değişimine gitmiştik.Bu opel iyi güzeldir ama bir sorun çıkarmaya başladımmı insan kolunu kaptırıyor.Benim tek tavsiyem ses gelir gelmez sorunu düzelttirin yoksa daha değişik sorunlar çıkıp hepsi üst üste gelebiliyor.Sağ arka poryasınada amortisörünede lanet olsun.

Çözülemeyen garip sorunlarda çıkabiliyor ustalar bakmak istemiyor,herkesin önerisi farklı oluyor.diğer şeylerine laf yapmıyorum ama bu şekil durumlar gerçekten almanyanın şahini tanımını doğruluyor.Bunlar corsa için geçerli fakat yeni astrası alan arkadaşımda bıkmış durumda.garanti değiştiriyor ama adam servise gitmek için mazot yakmaya bıktı.
 

izmirlicem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
1,238
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
şirket aracının sorun çıkarması normal bence allah bilir nasıl kullandılar sizden önce,
 
Üst