95 ,98,02 yıllarında toyota corolla aldık en son bu ayda 2010 toyota aldık bır kez bıle yolda kalıp sorundan dolayı servıse gıtmedık.Toyota ınsanda bagımlılık yapar bır kez alıstınmı bır daha baska arabaya bınmek ıstemezsın(bmw,mercedes,audi gıbı ust sınıf araclar dısında)oyuzden ben sızın...