Maşallah...! Araç harika olmuş gercekten ben çok beyendim sadece kapı kollarındaki kromları pek beyenmedım onlar göze batıo gibi geldı bana belkıde kromu pek sevmıyorum araçlarda ondanda olabılır renkler ve zevkler tabı ama bu haliylede harika cappy nick li arkadasımında dedıgı gıbı sıyah...