• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. I

    Arabayı çalıştırdığımda radyodan gelen ses yardım

    Arkadaslar arabayı calistirdigi radyodan cizzzzzzz die ses gelio neden acaba ????
  2. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm 1.3 dizel sport astra ???
  3. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm Ondan sonra dusuomu peki ; bu araç cok yakio ya o zaman. Peki tsk ederim bilgilendirme icin
  4. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm Sifirliyor iki saniye sonra 6.0 gösteriyor ki bu sonra yedilere kadar çıkıyor neyse bi daha deniyeyim tskler bilgi icin
  5. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm Hayır araç çalışır durumda ama hareket etmeden yapıyorum sifirlamiyor napicam ?
  6. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm Yaptım önce sifirliyor sonra gene 6.0 oluyor. -:- oluo sonra 6.0 gosterio, nasıl yapicam bunu
  7. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm Tsk ederim bilgileriniz icin
  8. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardımcı olurmusunuz arkadaslar
  9. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz arkadaslar yardımcı olurmusunuz
  10. I

    OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!

    Ynt: OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!! Tsk ediyorum bilgilendirme icin...
  11. I

    OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!

    Ynt: OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!! Benimki sport cosmo değil o zaman işlemiyor benim araçta bu dediğiniz
  12. I

    OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!

    Ynt: OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!! Ewet yaptım oldu TSK ederim. Bisey daha sorucam bu fav düğmesinin üstünde p düğmesi ne ise yario ve nasıl aktif oluo????
  13. I

    OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!

    Ynt: OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!! Tsk ederim denicem yapamazsam gene yardımcı olun lutfen
  14. I

    OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!

    Ynt: OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!! Ama sadece fav1 gösteriyor ikiye üçe geçmiyor düğmede sıkıntı var desem bastığımda fav1 de göstermez  nasıl yapicam anlamadim
  15. I

    OPEL astra fav1/2/3 düğmesi geçiş yapmıo yardımmmm!!!

    fav düğmesi 2 ye 3 e geçmiyor .sebebi nedir bilen varsa yardımcı olsun lütfennnn
Geri
Üst