Herkese merhaba beyler. Bir sorum var. Corsa b 1.4 16v 90 beygirlik makine nasıldır? Performans ve özellikle yakıt olarak beni üzermi? Bu arada araç 1999 model. Şimdiden teşekkürler.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.