• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

2009 sedanda 1.6 yakıt tüketimi vs

Astra'nın arka süspansiyonları tam değil yarı bağımsız ama yine de yol tutuşu harika :)

Bu arada yakıt değeri de oldukça güzel bence. fabrika verisi 5.1-5.3 aralığında...
 
tüketim de mis, yol tutuşta :)
 
89 model reno 11 de bile bağimsizdi...
 
Geri
Üst