• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

donanım paketleri..

franzferdinand

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2009
Mesajlar
358
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Arkadaşlar opelin sitesinde dikkatimi bir şey çekti.Elegance pakette gelen bazı şeyler baz donanıma yani enjoy pakete ilave edilmiş mesela yağmur sensörü kararan dikiz aynalar cruise control gibi elegance pakette sadece jantlar ve park sensörü ilave edilmiş ben aldığımda elegance pakette kararan ayna otomatik klima park yağmur sensörü cruise control jantlar vardı bu değişiklik bizim için kötümü iyimi anlayamadım.
 
bence sizin bi zararınız yok enjoy CDTI 32.937 TL, Elegance paket 1775 TL BİDE METALİK BOYA EKLERSEK fiyat şişti :D
 
enjoy pakette elegance donanımı nasıl oluyor kardeş ?
adamlar eleganc epketi neden opsiyonlasınlar o zaman enjoyda varsa.
enjoy modelinde maalesef sensör grubu cruise control kararan dikiz aynası standart değil kim dedi sana bunu ; bu saydıklarıma ilaveten çelik jant+park sensörü enjoy elegance modellerinde geçerlidir ; erim kardeş sizde haklı olarak bir kaybınız yok demişsiniz doğrumu sizce yazdıklarımdan sonra.
 
alperen kardeşe katılıyorum enjoy pakette standart ürün sayısı gerçekten az dediğiniz ürünler enjoyda olsa 2.000 tl'ye yakın fiyat farkını alamazlar
 
enjoy pakette elegance donanımı nasıl oluyor kardeş ?
adamlar eleganc epketi neden opsiyonlasınlar o zaman enjoyda varsa.
enjoy modelinde maalesef sensör grubu cruise control kararan dikiz aynası standart değil kim dedi sana bunu ; bu saydıklarıma ilaveten çelik jant+park sensörü enjoy elegance modellerinde geçerlidir ; erim kardeş sizde haklı olarak bir kaybınız yok demişsiniz doğrumu sizce yazdıklarımdan sonra.
ben demedim sitesinde ole diyor.Enjoy pakette yagmur sensörü, cruise control,kararan ayna var diyor sen bunlara ilave olarak elegance alirsan diyor sana ben 16" jant vericem park sensörü vericem ve diyor ama ben 1 ay once aldigimda enjoy paket boştu yagmur sensörü yoktu vs. elegance paket aldım ve elegance paket cok doluydu şimdi ise bişi kalmamiş yani 31.000 ytl olan enjoy modeline bir tek 775 metalik gri parası verirsin az da olsa donanımlı olmuş olur.anlatabildim umarim ama dersenki sen nerden uyduruyosun diye hala ısrarla buda linki:http://www.opel.com.tr/site/local_image/techpdf/astra_tech.pdf
 
:D
ben demedim sitesinde ole diyor.Enjoy pakette yagmur sensörü, cruise control,kararan ayna var diyor sen bunlara ilave olarak elegance alirsan diyor sana ben 16" jant vericem park sensörü vericem ve diyor ama ben 1 ay once aldigimda enjoy paket boştu yagmur sensörü yoktu vs. elegance paket aldım ve elegance paket cok doluydu şimdi ise bişi kalmamiş yani 31.000 ytl olan enjoy modeline bir tek 775 metalik gri parası verirsin az da olsa donanımlı olmuş olur.anlatabildim umarim ama dersenki sen nerden uyduruyosun diye hala ısrarla buda linki:http://www.opel.com.tr/site/local_image/techpdf/astra_tech.pdf
tartışmayın bence :D:D
zaten artık tüm enjoy lar elegance olarak satılacakmışşş..öle dedi bana satış temsilcisi..sadece enjoy alamıyosun yanii..yeni kasa da olur ama..
 
elegance paket : grafik bilgi ekranı+elektronik iklim kontrolli klima+park sensörü+çelik jant
boş enjoy almaktansa elegance alırım bence değer ; kusura bakma franzferdinand sensörleri enjoyda standart yapmışlar;kapı çıtaları sadece cosmoda var artık ilginç bende bunu fark ettim
 
elegance paket : grafik bilgi ekranı+elektronik iklim kontrolli klima+park sensörü+çelik jant
boş enjoy almaktansa elegance alırım bence değer ; kusura bakma franzferdinand sensörleri enjoyda standart yapmışlar;kapı çıtaları sadece cosmoda var artık ilginç bende bunu fark ettim
bende bunu demek istedim elagance paket aldım sensörlere para verdim şimdi onlar gitmiş onu demek istemiştim zaten yenı alacak olanların seçim sansı zorlanmış ben 1.750 fark verdim ama o farka deydi şiimdi sadece jant ve otamatik klima için verilirmi bilmem
 
verenler çok olur bende senin gibi elegance paket aldım ilk çıktığında
 
biz aldığımızda daha makuldu sensörlerin hepsi vardi cruise control vardı jantlar vardı otomatik klima vardi var oğlu vardı:D şimdi bunların birçoğu enjoydada olmuş yeni kasa geliyor diye yaptilar yada ötv bitecek son çırpınışlarda olabilir.
 
Geri
Üst