Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar saolun allah sizlere daha güzel jantlar nasip etsin burak sen beni hiç sewmiyon galiba kardeşim.. kaça patladı die sorma kardeşim bi lassa impetus sport2 aldık sıfır 600ytl bide jantlar 2.el aldık 425ytl
biliyosunli jantci fatih abiyle sebahttin abi bizle cok ilgilendi malesef cıkma sıfır yakın keyfe keder cıkarılan cıkma lastıkler 150 ytl satilmiş o konuda şansımız yoktu
nexzen markayi fatih abinin eskı kalfası 125 ytl verdi spor taban oldugundan 45 yanagın pek cıkmasi olmadıgını ılerde lastıge eş arasan bulamayacgını soyledi
ama lassa ımpetus yanak koruyuculu yol yardımlı lastıgı aldıgına ıyı yaptın aklın kalmaz sonucta garantılı
bu jantlar passat marka arabadan cıktı 5*112 oldugu ıcın ılk basta teredduk yasadık benım bıldıgım eger dandık jant olsaydı gobekleri tutmazdi oturmazdı bıjonlar 5*110 lara 5*112 ler oluyor cın mallari haric
ben jantlari cok begendım egerkı kalıtesıne hasta kaldım benım arabaya uysay olsa alırdım
kardeşim fatih abi bizi arkadaşi lassa yalova yoluna gönderdi telefon ettı cocuklar jant beyenırse uygun fıyattan ver dedi sen ustelık jantlari yanımıza almamızı ıstemedın ısteksızdin allahtan ısrar ettım jantları yanımıza goturup deneme şansımız oldu sıfır jantlari zaten en cıks jantlari tanesı 225 ytlden verıyodu ama hem parasal olarak senı zorlayacgından vazgectık
aslinda sen arabayi yıkatırken biz jantlari aldıgımız fatıh abıyle konustuk aslında takasla aldıgını soyledı orjınal jant satmıs bu bızım aldıgımızı takas almış jantlar orjınal alman malı aslında bu jantlar 800 ytl kardeşim haberin olsun takasla geldigi icin fatıh abi benım hatrıma uygun verdi sagolsun senınde ışın görulmuş oldu
lanet fordun eski kasaları hep 4x108 o yüzden istediğini kolay bulamıyorsun. ama bi güzellik yapıp kardeşine jant alırsan hayır demem bijon farketmez ayarlarız
lanet fordun eski kasaları hep 4x108 o yüzden istediğini kolay bulamıyorsun. ama bi güzellik yapıp kardeşine jant alırsan hayır demem bijon farketmez ayarlarız
burak walla bgn bankaya gittim bütün esnaf arabayı soruyo jant çok değiştiriyo arabayı yaa.. bide şu bi gerçek ofsetli jant dahada güzel gösteriyo.. saol kardeşim tekrar..