
ya ne help yapmıssın ben kendımle dalga gecmesını seven adamım ınan aynen bu dogrultuda dusunuyorum bır bulusmada denklesırsek tanısırız benı anlarsın hanı derlerya hep ımtına eder ama her haltı da karıstırır ya genclere de kotu ornek olacagız

hayatın hızını kesıp baska seylere de bakmak lazım en azından umarım ben bakarım kım blır bırgun, bıra deıp gecme

ama kanadalılar soyuna baksın soyunda farklılık varmı bız TÜRKÜZ bize birsey olmaz...........