30 Eyl 2007 #101 VecTraTöR Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 31 Tem 2006 Mesajlar 881 Tepkime puanı 0 Puanları 16 Yaş 38 Çok RENKLİ bir buluşma olacak gibi
30 Eyl 2007 #102 KentucKy Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 1 Şub 2007 Mesajlar 3,138 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 42 olmazki ama sıraya kaynak yapıyosunuz benim 23 kayıyor sürekli 1- -İsotta --------( İstanbul ) 2- -OpelTeam ----( İstanbul ) 3- -Skyeye -------( İstanbul ) 4- -Dragon -------( İstanbul ) 5- -AsTRa --------( İstanbul ) 6- -corsaN--------( İstanbul ) 7- -SERKAN 61----( Trabzon ) 8- -barcha--------( Sivas ) 9- -shadow-------( Sivas ) 10- neutral + 1---( Sivas ) 11- JOCCO--------( Sivas ) 12- VecTraTöR----( Sivas ) 13- harun hu001--( Denizli ) 14- 57.alay 15- Respect 16- Mavigsi 17- By Exilegs 18- weSti555 + 1 19- NEO-CDAutomatic 20- LND 21- k@dir 22- öz-kal 23- KentucKy 24- hk72 25- uğur 26- c_corsa 27- Kenangocmen88 28- lasthell 29- milupa
olmazki ama sıraya kaynak yapıyosunuz benim 23 kayıyor sürekli 1- -İsotta --------( İstanbul ) 2- -OpelTeam ----( İstanbul ) 3- -Skyeye -------( İstanbul ) 4- -Dragon -------( İstanbul ) 5- -AsTRa --------( İstanbul ) 6- -corsaN--------( İstanbul ) 7- -SERKAN 61----( Trabzon ) 8- -barcha--------( Sivas ) 9- -shadow-------( Sivas ) 10- neutral + 1---( Sivas ) 11- JOCCO--------( Sivas ) 12- VecTraTöR----( Sivas ) 13- harun hu001--( Denizli ) 14- 57.alay 15- Respect 16- Mavigsi 17- By Exilegs 18- weSti555 + 1 19- NEO-CDAutomatic 20- LND 21- k@dir 22- öz-kal 23- KentucKy 24- hk72 25- uğur 26- c_corsa 27- Kenangocmen88 28- lasthell 29- milupa
30 Eyl 2007 #103 astrax_35 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Şub 2007 Mesajlar 1,739 Tepkime puanı 3 Puanları 0 Yaş 41 biz listeye yazacak opelci bulamıyoruz sizde sıra beğenmiyorsunuz...
30 Eyl 2007 #104 KentucKy Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 1 Şub 2007 Mesajlar 3,138 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 42 astrax_35' Alıntı: biz listeye yazacak opelci bulamıyoruz sizde sıra beğenmiyorsunuz... Genişletmek için tıkla ... doğru dedin kıvanç sende gel ankaraya neyapalım bizde adet böyle
astrax_35' Alıntı: biz listeye yazacak opelci bulamıyoruz sizde sıra beğenmiyorsunuz... Genişletmek için tıkla ... doğru dedin kıvanç sende gel ankaraya neyapalım bizde adet böyle
30 Eyl 2007 #105 kenangocmen88 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 22 Eki 2006 Mesajlar 1,982 Tepkime puanı 2 Puanları 38 astrax_35' Alıntı: biz listeye yazacak opelci bulamıyoruz sizde sıra beğenmiyorsunuz... Genişletmek için tıkla ... ben 40 ı bekliyorum daha dur.kısmetse
astrax_35' Alıntı: biz listeye yazacak opelci bulamıyoruz sizde sıra beğenmiyorsunuz... Genişletmek için tıkla ... ben 40 ı bekliyorum daha dur.kısmetse
30 Eyl 2007 #106 burakttt Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 19 Ocak 2007 Mesajlar 693 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 55 KentucKy' Alıntı: olmazki ama sıraya kaynak yapıyosunuz benim 23 kayıyor sürekli 1- -İsotta --------( İstanbul ) 2- -OpelTeam ----( İstanbul ) 3- -Skyeye -------( İstanbul ) 4- -Dragon -------( İstanbul ) 5- -AsTRa --------( İstanbul ) 6- -corsaN--------( İstanbul ) 7- -SERKAN 61----( Trabzon ) 8- -barcha--------( Sivas ) 9- -shadow-------( Sivas ) 10- neutral + 1---( Sivas ) 11- JOCCO--------( Sivas ) 12- VecTraTöR----( Sivas ) 13- harun hu001--( Denizli ) 14- 57.alay 15- Respect 16- Mavigsi 17- By Exilegs 18- weSti555 + 1 19- NEO-CDAutomatic 20- LND 21- k@dir 22- öz-kal 23- KentucKy 24- hk72 25- uğur 26- c_corsa 27- Kenangocmen88 28- lasthell 29- milupa Genişletmek için tıkla ... 30-burakttt insan bi haber verir. Tlf açar 2 gün foruma girmedik.Organizasyon yapılmış bile!
KentucKy' Alıntı: olmazki ama sıraya kaynak yapıyosunuz benim 23 kayıyor sürekli 1- -İsotta --------( İstanbul ) 2- -OpelTeam ----( İstanbul ) 3- -Skyeye -------( İstanbul ) 4- -Dragon -------( İstanbul ) 5- -AsTRa --------( İstanbul ) 6- -corsaN--------( İstanbul ) 7- -SERKAN 61----( Trabzon ) 8- -barcha--------( Sivas ) 9- -shadow-------( Sivas ) 10- neutral + 1---( Sivas ) 11- JOCCO--------( Sivas ) 12- VecTraTöR----( Sivas ) 13- harun hu001--( Denizli ) 14- 57.alay 15- Respect 16- Mavigsi 17- By Exilegs 18- weSti555 + 1 19- NEO-CDAutomatic 20- LND 21- k@dir 22- öz-kal 23- KentucKy 24- hk72 25- uğur 26- c_corsa 27- Kenangocmen88 28- lasthell 29- milupa Genişletmek için tıkla ... 30-burakttt insan bi haber verir. Tlf açar 2 gün foruma girmedik.Organizasyon yapılmış bile!
30 Eyl 2007 #107 KentucKy Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 1 Şub 2007 Mesajlar 3,138 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 42 küçük bir sorum olacak şimdiden 30 kişi olan organizasyonumuzda 30 kişi nasıl organize olupta karting yapacağız?
küçük bir sorum olacak şimdiden 30 kişi olan organizasyonumuzda 30 kişi nasıl organize olupta karting yapacağız?
30 Eyl 2007 #108 burakttt Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 19 Ocak 2007 Mesajlar 693 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 55 1- -İsotta --------( İstanbul ) 2- -OpelTeam ----( İstanbul ) 3- -Skyeye -------( İstanbul ) 4- -Dragon -------( İstanbul ) 5- -AsTRa --------( İstanbul ) 6- -corsaN--------( İstanbul ) 7- -SERKAN 61----( Trabzon ) 8- -barcha--------( Sivas ) 9- -shadow-------( Sivas ) 10- neutral + 1---( Sivas ) 11- JOCCO--------( Sivas ) 12- VecTraTöR----( Sivas ) 13- harun hu001--( Denizli ) 14- 57.alay 15- Respect 16- Mavigsi 17- By Exilegs 18- weSti555 + 1 19- NEO-CDAutomatic 20- LND 21- k@dir 22- öz-kal 23- KentucKy 24- hk72 25- uğur 26- c_corsa 27- Kenangocmen88 28- lasthell 29- milupa 30-burakttt
1- -İsotta --------( İstanbul ) 2- -OpelTeam ----( İstanbul ) 3- -Skyeye -------( İstanbul ) 4- -Dragon -------( İstanbul ) 5- -AsTRa --------( İstanbul ) 6- -corsaN--------( İstanbul ) 7- -SERKAN 61----( Trabzon ) 8- -barcha--------( Sivas ) 9- -shadow-------( Sivas ) 10- neutral + 1---( Sivas ) 11- JOCCO--------( Sivas ) 12- VecTraTöR----( Sivas ) 13- harun hu001--( Denizli ) 14- 57.alay 15- Respect 16- Mavigsi 17- By Exilegs 18- weSti555 + 1 19- NEO-CDAutomatic 20- LND 21- k@dir 22- öz-kal 23- KentucKy 24- hk72 25- uğur 26- c_corsa 27- Kenangocmen88 28- lasthell 29- milupa 30-burakttt
30 Eyl 2007 #109 astrax_35 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Şub 2007 Mesajlar 1,739 Tepkime puanı 3 Puanları 0 Yaş 41 f1 den beter olur start anınız
30 Eyl 2007 #110 PHaRUcK Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 28 Şub 2007 Mesajlar 868 Tepkime puanı 0 Puanları 0 dragon' Alıntı: 5-İsotta 6-OpelTeam 7-Skyeye 8-Dragon 9-AsTRa (%90) Yeterli mi? Genişletmek için tıkla ... yavuz abi arabanızda yer warsa bende ne yapıp edip şirketten izin aLıcam geLİcem insaLLah
dragon' Alıntı: 5-İsotta 6-OpelTeam 7-Skyeye 8-Dragon 9-AsTRa (%90) Yeterli mi? Genişletmek için tıkla ... yavuz abi arabanızda yer warsa bende ne yapıp edip şirketten izin aLıcam geLİcem insaLLah