Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kayış kısmından geliyor gibi aynı sesten bende de var bazen yapıyor bazen yapmıyor. Alternatörden şüpheleniyorum. Çünkü ben v kayısı ve trigeri yeni değiştim. Alternatör olabilir. Konu ile ilgili gelişme olursa buraya yazar mısın ?
Kayış kısmından geliyor gibi aynı sesten bende de var bazen yapıyor bazen yapmıyor. Alternatörden şüpheleniyorum. Çünkü ben v kayısı ve trigeri yeni değiştim. Alternatör olabilir. Konu ile ilgili gelişme olursa buraya yazar mısın ?
Kayış ve gergisini değiştirip bakmak lazım ama alternatörün iç bilyalarından da yapabilir. Bence önce kayış ve gergisini değiştir, sonra geçmemişse alternatör bakımı yaptırmalısın elektrikçide
Ki zaten Easytronic de F hatası da görüyorum demişin. @İlkerhg de yanıtlamış sağolsun elektrik ile ilgili durum, alternatör ve aküyü kontrol et diye. Bu konuyla onu da birleştirince çok çok büyük olaslıkla alternatörün içini açtırıp baktırmalısın bilyalarına ve ya kömürüne alternatörün.