İyi günler arkadaşlar opel vectra 2.2dti elegance arabam var. Şuan kenwood marka teyp var ama ben ekranlı teyp koymak istiyorum. Ama ekran olduğu zaman dörtlü düğmesini felan engelliyor. Daha önce böyle kullanan arkadaşlar oldumu ?
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.