ibrelerde bir gariplik var orda, herhalde altına yeteri kadar ışık gelmemiş.
akrilik ressam boyası bulursanız ondan deneyin isterseniz, ben kapanmadan önce turuncu çok güzel bir boya bulmuştum Praktikerden, ufak 20-30ml şişelerde satıyorlar. Önceki GLS'de onu kullanmıştım ve çok çok memnun kalmıştım. GT'lerin ibreleri de turuncu zannedersem.