Arkadaşlar merhabalar...
Opel, biliyorsunuz ki Classic adı altında çıkardığı bütün Astra'lardan bazı parçaları çalıyor. :sopa:
Classic 3 serisi araçlardan da çalınan bazı parçalar var.
Aracın torpido kapağının üzerinde ve far ayar butonunun oradaki çıtalar teyp kısmındaki gibi gri renkli olması gerekirken, ne yazık ki siyah !
Astra H'ların Classic olmadan önceki modellerine bakınca ne yazık ki çok kötü gözüküyor Classic 3'ler.
Bu parçaları servisten temin etmeye kalksak, bize çıkan maliyet ne olur ? Bilgisi olan var mı ?
Opel, biliyorsunuz ki Classic adı altında çıkardığı bütün Astra'lardan bazı parçaları çalıyor. :sopa:
Classic 3 serisi araçlardan da çalınan bazı parçalar var.
Aracın torpido kapağının üzerinde ve far ayar butonunun oradaki çıtalar teyp kısmındaki gibi gri renkli olması gerekirken, ne yazık ki siyah !
Astra H'ların Classic olmadan önceki modellerine bakınca ne yazık ki çok kötü gözüküyor Classic 3'ler.
Bu parçaları servisten temin etmeye kalksak, bize çıkan maliyet ne olur ? Bilgisi olan var mı ?