Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Birde anahtarı üstündede bırakmamak gerekiyor. Benzinliklerde falan bazen yapıyoruz ama o şekilde araç çalındığındada kasko şirketleri hırsızlığa teşvik diye sıyrılıyor işin içinden ödeme yapmıyor.
Eren saol kardeşim.Büyük yanlıştan döndüm harbi. Ben anahtarı gözüm kapalı veriyordum.
Akabinde aklıma yıkama yapan yerler geliyor. O nasıl olacak peki merak ettim_?
Eren saol kardeşim.Büyük yanlıştan döndüm harbi. Ben anahtarı gözüm kapalı veriyordum.
Akabinde aklıma yıkama yapan yerler geliyor. O nasıl olacak peki merak ettim_?