• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

dizel astra f imi satıyorum sizce fiyatı nasıl?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hazanh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepkime puanı
1
Puanları
18
Yaş
46
arkadaşlar 92 model dizel astra f imi satıyorum 12300 tl yazdım fiyatına sizce uygunmu? ilanım aşağıda araç orjinal ve sorunsuz 2 yıldır tek bir arıza bile yapmadı ben fiyatı fazla istediğimi düşünmüyorum bu araca göre sizlerinde yorumlarınızı almak istedim..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nal-astra-1-7-dizel-100-alman-82686379/detay/
 
Aralık ayında 1997 model 160bin km deki tam 10 sene kullandığımız kazasız boyasız klimalı hidrolik direksiyonlu airbagli 1 senelik(10000kmlik) landirenzo lpg li astra f sedanı 12500 liraya sattım. Bence istediğiniz fiyat oldukça fazla. Hayırlısı tabi. İnşallah satabilirsiniz istediğiniz fiyata
Bir de opc motoru nasıl oluyor onu anlayamadım. O zamanlar opel performance center var mıydı?
 
Son düzenleme:
wowww fiyat yüksek ben o parayı bu arabaya verir miyim vermem bu araba benim olsa bu parayı ister miyim valla bende isterim boya durumunu filan bilmiyorum ama güzel duruyor araç.
 
Aralık ayında 1997 model 160bin km deki tam 10 sene kullandığımız kazasız boyasız klimalı hidrolik direksiyonlu airbagli 1 senelik(10000kmlik) landirenzo lpg li astra f sedanı 12500 liraya sattım. Bence istediğiniz fiyat oldukça fazla. Hayırlısı tabi. İnşallah satabilirsiniz istediğiniz fiyata
Bir de opc motoru nasıl oluyor onu anlayamadım. O zamanlar opel performance center var mıydı?

aslında fiyat astra piyasasına göre fazla ancak f kasanın dizel seçeneği 2.el de çok az ve kullanmışsınız f kasayı süspansyonu ve yol tutuşu ciddi anlamda çok iyi abartmıyorum benim eski v6 vectramdan veya şu anki dti imden daha iyi ama donanım olarak boş ancak 4 fren disk abs var arkada diğer astralardaki gibi dingil yok 4 tekerlek bağımsız yalıtım ve sac kalınlığı farklı v.s. birde motor opc değil ohc :) yanlış yazmışım.. aslında babamın kullandığı bir araçtı ancak ona sıfır corsa aldık bu eşime kaldı ancak onada otomatik bir araç almam gerekli..kısmet artık
 
Arabanın orjinalliğini diriliğini bilemem ama 92 model aksesuarsız ve turbosuz 1.7 motor astra F için fiyat biraz iddialı gibi.
Pek sağlıklı bir kıyaslama olmaz ama bende 1995 Corsa B 1.5 D vardı kasa orta karar motor yürüyen çok iyiydi 9.250' ye zar zor vermiştim.
Yinede size hayırlı müşteriler
 
sac kalınlığı nasıl farklı olur ya ? tamam motoru falan farklıdırda sac kalınlığı almaya üretimi diye kalın değildir. bunun belli bir standardı vardır odur... aracın fiyatıda uçuk. 1.7 dizel motor aracın yaşı itibariylede süprizlere açıktır. ki şuanda co2 salınımına göre vergiye geçileceği konuşulurken bu aracı o fiyata almak akıl karı olmaz...
 
sac kalınlığı nasıl farklı olur ya ? tamam motoru falan farklıdırda sac kalınlığı almaya üretimi diye kalın değildir. bunun belli bir standardı vardır odur... aracın fiyatıda uçuk. 1.7 dizel motor aracın yaşı itibariylede süprizlere açıktır. ki şuanda co2 salınımına göre vergiye geçileceği konuşulurken bu aracı o fiyata almak akıl karı olmaz...

araç antalyada bende antalyadayım ve adresim açıktır herhangi bir astra f alıp gelip inceleyebilirsin aracı ve sac kalınlığını .. motor kısmına gelincede onuda hertürlü testlere sokabiliriz ne gibi süprizlere açık mesala 1.7 d sürekli bakımları yaplan ve gram yağ eksiltmeyen kaçağı olmayan klasik dizel... motoruna kadar açıp inceleyebiliriz? bence önyargılı yorum yapmayın ... eksoz gazı salınımına gelincede evet o konu tartışılır... ama fiyat konusu keyfi biraz..
 
Saç kalınlığının farklı olacağını ben de hiç sanmıyorum. Sac kalınlığındaki milimetrik değişimler bile üretim aşamasında büyük değişiklikler doğuracaktır. Böyle bir değişiklik yapacaklarını hiç sanmam. Ama astra F in sac kalınlığı sınıfındaki diğer araçlara göre yüksektir.
 
Saç kalınlığının farklı olacağını ben de hiç sanmıyorum. Sac kalınlığındaki milimetrik değişimler bile üretim aşamasında büyük değişiklikler doğuracaktır. Böyle bir değişiklik yapacaklarını hiç sanmam. Ama astra F in sac kalınlığı sınıfındaki diğer araçlara göre yüksektir.

herkes böyle diyor ama merak edenler için söylüyorum araç antalya larada garajımda gelip inceleyebilirsiniz...
 
sac kalınlığının fazla olması iyi bir şey midir ki?
kalın sac daha fazla ağırlık ve yakıt demek.
sanıldığının aksine kalın sac kazalarda sizi korumaz.
 
Geri
Üst