- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 6 Tem 2010
- Mesajlar
- 353
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
4x100 2004-2006 astra h dan..5x110 u 2007+ astra h lardan bulabilirsin..
evet bende sanırım bundan alacagım 17 likle yere basmadıktan sonra birşeye benzemiyor...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
4x100 2004-2006 astra h dan..5x110 u 2007+ astra h lardan bulabilirsin..
4x100 2004-2006 astra h dan..5x110 u 2007+ astra h lardan bulabilirsin..
evet bende sanırım bundan alacagım 17 likle yere basmadıktan sonra birşeye benzemiyor...yere basıncada misket gibi sekiyor.
Yaa neden yere basmaktan zıplamaktan çekiniyosunuzki.tamam yollar bozuk biraz sarsıyo doğrudur ama bizim arabayı benden cok babam kullanmasına ragmen sertliğinden hiç şikayet etmiyo.
yani gerçekten spor bir görüntü için jantın ne oldugundan cok yere nekadar yakın oldugu önemlidir.en güzel jant bile yüksek bir arabada çok çirkin duruyo. bence zıplamak çokta sorun değil 4 senedir 6 cm lik yaylarla dolasıyorum sadece sert kasislerde ön amortisorler biraz fazla vuruyo okadar. gülü seviyosak dikeni acı vermemeli bence![]()