Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar Astra H aracıma bu janttan almak istiyorum, sıfırını bulabilirmiyim. benim classic 3 jantlarımı verip üzerine farkını verip alabileceğim bir yer olsa süper olur hatta
Senin jantlarında çok güzel maşallah,
benim sorduğum resimdeki jantı çok yakıştırıyorum bu kasaya, gözüme hoş geliyor
Buna bener ford focus jantıda var ama sanırım birazdaha ince kollu onlar.
Jantın fiyatı 192 Euroymuş. Almanyada hemde.
Acaba temiz ikinci el bulsam, temizden kastım eğik falan olmayan ama çiziği falan olursa boyanabilirmi?
Bence değmez.16 inç sonuçta.Snowflake olarak geçiyor bu jantın aslı 18 inç. Buda kış versiyonu gibi bir şey. kısacası ben olsam almazdım. Tabi jantlar zevk meselesi
Bence değmez.16 inç sonuçta.Snowflake olarak geçiyor bu jantın aslı 18 inç. Buda kış versiyonu gibi bir şey. kısacası ben olsam almazdım. Tabi jantlar zevk meselesi
Arkadaşlar Astra H aracıma bu janttan almak istiyorum, sıfırını bulabilirmiyim. benim classic 3 jantlarımı verip üzerine farkını verip alabileceğim bir yer olsa süper olur hatta