- Katılım
- 2 Ara 2009
- Mesajlar
- 468
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
iyi akşamlar Mesut dosab-siemenste çalışıyorum meslek elektrik.. sen ne iş yapıyorsun?![]()
Ben üniversiteye hazırlanıyorum abi aynı zamanda webmasterlik ve bilgisayar toplayıp satıyorum
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
iyi akşamlar Mesut dosab-siemenste çalışıyorum meslek elektrik.. sen ne iş yapıyorsun?![]()
tamam dostum sağolasın bizimde elimizden bişey gelirse bizde herzaman yardım etmeye çalışırız
Ben üniversiteye hazırlanıyorum abi aynı zamanda webmasterlik ve bilgisayar toplayıp satıyorumbilgisayar sıkıntısı falan olduğunda her zaman yardımcı olurum
giren çıkmıyor aga hayırlı işlervay arkadas ya bugun sanayıye korgo verdım gelırken arkadaslara ugradım dedım lastıklere baktırıyım araba saga sola cekıyor otosansıtte lastıkcıde kontrol ettırdım havalar duşuk nıtro bastırdım sol ön tekere 20 ps sag ön teker 19 ps duşmus arka larda 25 sol sag 22 duşmuş dedım aga bak cıvımı olmasın bukadar nıye dusurkı dedım dedı havalar soguyunca bırden lastık basınc degerlerı duşer dedı nıtrojen gazı anı tepkıme verıyomuş havalar sıceklık bırden dusunce dedı bıde evın altında betonda dura dura zamanla ıner bende hafta sonları bınıyorum genellde dedım baktı lastıklere bırsey yok dedı lastıklerın 5 senelık olmuş degıstır nerde para neyse hallettım araba sago sola gıtmıyor şukur
arka elfrenı garıp arabael frenı cekınce kasıyor du ayarsızde onada bızım muşhur gazcının arkadasına göturdum sabah 9 da bı gırdım sımdı ısım bıttı elfren halatı takılı kalıyomuş komple eksoz sıstemı sokuldu halat degıstırdık frenler yenıden ayarlandı denemeye cıktık bıttı 60 lıra elfren halatı 50 lıra işcılık neyse 100 anlaştık cocgun ışclılıgı hosuma gıttı bıde bızım mahallede oturuyor bılen bılır borda yapılı honda cıvıc vardı neyse eve gıttım bı baktım kampnalardan duman gelıyor demıstı bana sıkı yaptım ayarlarını alışşsın 3,4 gun sonra getır ayar cekıyım 3,4 gun kalmadan gene 20 dk dukkana gıttım ayarladı denedık duzeldı sımdı elfrenı canavar gıbı oldu bıdaha 1 hafta sonra kontrole gıtcem arka kampanalar kadar kötu bırsey yok buna yaptıgım masrafla dısk yapardım eleman duzelcek kafan rahat olsun dedı komşuyuz hallederız can sıkma neyse duzeldı sımdılık ıyı bugun gene cebımızden para cıktı ama ışte bunu anladım frencı ısın varsa frencıye gıtcen bu bır gercek![]()
Nasıl bir gelişme istiyorsunburak abı gelışme varmı navıgosyan programında bursa ıcın![]()