Merhaba arkadaşlar
Size başımdan geçen olayları anlatmak istedim.Benim 2006 astra twinport eastronic(yarı otomatik)aracım var.aracı 2 ay önce 2 ci el olarak galeriden aldım.Bu aracı alırken gerçekten çok istekli olarak aldım.yaz boyu aracı sorunsuz bir şekilde kullandım.tatil de trabzon da arkadaşlarımla sümele manastırına yola koyulduk ve 10 km den sonra aracımın 2 vitesden yukarı çıkmadıgını gordum.ne manuel nede otomatik vites fonksiyonları çalışmıyordu.neyse detaya çok girmiyim o şekilde aracı yaklaşık 25 km boyunca kullanarak trabzonda opel yetkılı servısıne getirdık. tech 2 cihazına aracı bagladıklarında motor beynınde problem oldugunu vede tamirinın mümkünatı olmadıgını soyledıler.trabzonda özel serviste motor beynini değiştirdik ve araçta bir problem olmadı.takii havalar soğuyana dek (şimdi bu f sorunu ile başıma gelenleri anlatıcam).aracımı bir sabah çalıştırdığımda aracım panelde vites göstergesinde f (FAİLURE)yani araçta arıza anlamında bir işaret çıktı.aracı 5 dk denemem den sonra çalıştı ve o ğün içerisinde o arıza daha olmadı.ertesi sabah tekrardan işe gitmek için aracı çalıştırdıgımda tekrar f arızası verdi.vede ben bunun önemli olacağını düşünerek opel özel servisine gittim.aracı tekrar tech 2 cihazına bağladıkları zaman aracın şanzuman beyninin üst bölümündeki motor kısmının kendini kilitlediğini vede arızalı olduğunu tamirinin olmadığını söylediler.Servisteki arkadaşlar eastronicte bu arızaların devamlı oldugunu sadece sizin araçta olmadığını söylerek şanzıman beynini değiştirdiler.aracımı 2 gün sonra servisten teslim aldığımda o gün içerisinde bir problem yaşamadım.ertesi gün tekrar işe gitmek isterken aracımı çalıştırdığımda f arızasının yeniden geldiğini gördüm.bana garip gelen bu aracın eğer şanzımanında bir arıza varsa araç çalışdığın dan sonra neden gün içerisinde o arızayı tekrar etmiyor anlamadım hala.neyse ertesi gün tekrardan servise gittiğimde tech 2 cihazına tekrar bağladıgımız da araçta fren müşür arızası verdi.servistekiler f arızasının sadece ve sadece şanzıman ile alakalı olduğundan fren müşürünü de değiştiler,vede tekrar programlayarak aracı çalıştırdılar.yaklaşık bu arıza benim 10 gün servise git gel yaparak hala çözülemedi.Özel servisteki arkadaşlara durumu anlatırken bakın benim aracım sadece soğukta kaldıgı zaman bu arızayı veriyor eğer araçta şanzıman arızası olsa neden araç çalıştıktan sonra gün içerisinde bu arıza tekrar etmiyor diye söylediğim zaman bir yanıt alamıyorum. bu arada aracımın baskı balata sistemine de baktılar ama onda bir problem olmadıgını düşünerek tekrardan şanzıman yada motor beyninde bir sıkıntı olduğunu düşünüyorlar.en son çarem aracımı hiç çalıştırmadan sabah çekici çağırarak opel yetkili servisine bıraktım şimdi son çarem yetkili servisten çıkıcak yanıtı beklmek oldu.vede 10 gün boyunca perişan oldum.Benden size tavsiyem sakın ama sakın eastronic bir araç almayın çok arızaları oluyormuş bayağı bir araştırdım.özellikle internet ten okuduğum bir yazı dikkatimi çekti easytronic araçlar normal manuel vitesin otomatikleştirlmiş şekliymiş(banada çok garip geldi ama )opel astra h çok rahat konforlu yol tutuşu mükemmel ama işte otomatik viteslerin böyle bir arızalarıda olabiliyor.eğer astra h alıcak arkadaşlar var ise kesinlikle manuel vites almasını tavsiye ederim.easytronic araç alıcaksanız eğer çok narin kullanmanız gerekiyormuş..Bu arada motor beyni değişim işçilik (2200tl)şanzıman beyni değişim işçilik (1500 tl )
saygılarımla..
Size başımdan geçen olayları anlatmak istedim.Benim 2006 astra twinport eastronic(yarı otomatik)aracım var.aracı 2 ay önce 2 ci el olarak galeriden aldım.Bu aracı alırken gerçekten çok istekli olarak aldım.yaz boyu aracı sorunsuz bir şekilde kullandım.tatil de trabzon da arkadaşlarımla sümele manastırına yola koyulduk ve 10 km den sonra aracımın 2 vitesden yukarı çıkmadıgını gordum.ne manuel nede otomatik vites fonksiyonları çalışmıyordu.neyse detaya çok girmiyim o şekilde aracı yaklaşık 25 km boyunca kullanarak trabzonda opel yetkılı servısıne getirdık. tech 2 cihazına aracı bagladıklarında motor beynınde problem oldugunu vede tamirinın mümkünatı olmadıgını soyledıler.trabzonda özel serviste motor beynini değiştirdik ve araçta bir problem olmadı.takii havalar soğuyana dek (şimdi bu f sorunu ile başıma gelenleri anlatıcam).aracımı bir sabah çalıştırdığımda aracım panelde vites göstergesinde f (FAİLURE)yani araçta arıza anlamında bir işaret çıktı.aracı 5 dk denemem den sonra çalıştı ve o ğün içerisinde o arıza daha olmadı.ertesi sabah tekrardan işe gitmek için aracı çalıştırdıgımda tekrar f arızası verdi.vede ben bunun önemli olacağını düşünerek opel özel servisine gittim.aracı tekrar tech 2 cihazına bağladıkları zaman aracın şanzuman beyninin üst bölümündeki motor kısmının kendini kilitlediğini vede arızalı olduğunu tamirinin olmadığını söylediler.Servisteki arkadaşlar eastronicte bu arızaların devamlı oldugunu sadece sizin araçta olmadığını söylerek şanzıman beynini değiştirdiler.aracımı 2 gün sonra servisten teslim aldığımda o gün içerisinde bir problem yaşamadım.ertesi gün tekrar işe gitmek isterken aracımı çalıştırdığımda f arızasının yeniden geldiğini gördüm.bana garip gelen bu aracın eğer şanzımanında bir arıza varsa araç çalışdığın dan sonra neden gün içerisinde o arızayı tekrar etmiyor anlamadım hala.neyse ertesi gün tekrardan servise gittiğimde tech 2 cihazına tekrar bağladıgımız da araçta fren müşür arızası verdi.servistekiler f arızasının sadece ve sadece şanzıman ile alakalı olduğundan fren müşürünü de değiştiler,vede tekrar programlayarak aracı çalıştırdılar.yaklaşık bu arıza benim 10 gün servise git gel yaparak hala çözülemedi.Özel servisteki arkadaşlara durumu anlatırken bakın benim aracım sadece soğukta kaldıgı zaman bu arızayı veriyor eğer araçta şanzıman arızası olsa neden araç çalıştıktan sonra gün içerisinde bu arıza tekrar etmiyor diye söylediğim zaman bir yanıt alamıyorum. bu arada aracımın baskı balata sistemine de baktılar ama onda bir problem olmadıgını düşünerek tekrardan şanzıman yada motor beyninde bir sıkıntı olduğunu düşünüyorlar.en son çarem aracımı hiç çalıştırmadan sabah çekici çağırarak opel yetkili servisine bıraktım şimdi son çarem yetkili servisten çıkıcak yanıtı beklmek oldu.vede 10 gün boyunca perişan oldum.Benden size tavsiyem sakın ama sakın eastronic bir araç almayın çok arızaları oluyormuş bayağı bir araştırdım.özellikle internet ten okuduğum bir yazı dikkatimi çekti easytronic araçlar normal manuel vitesin otomatikleştirlmiş şekliymiş(banada çok garip geldi ama )opel astra h çok rahat konforlu yol tutuşu mükemmel ama işte otomatik viteslerin böyle bir arızalarıda olabiliyor.eğer astra h alıcak arkadaşlar var ise kesinlikle manuel vites almasını tavsiye ederim.easytronic araç alıcaksanız eğer çok narin kullanmanız gerekiyormuş..Bu arada motor beyni değişim işçilik (2200tl)şanzıman beyni değişim işçilik (1500 tl )
saygılarımla..