opel astra eksantrik dişli arızası

Lejyoner58

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
11 Ocak 2018
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
Konum
Kayseri
Aracım 2017 model astra edıtion ama 2018 trafiğe çıkışlı.1 sene kullandıktan sonra 2019 yılında bu arızayı verdi ve Kayseri İnciroğlu opel servisine götürdüm.Açıkçası berbat bir hizmet sundular detaylarına girmek istemiyorum ama garanti kapsamında eksantirik dişlisi değiştirilererek sorunum çözülmüştü.Bu parça değiştikten 7-8 ay sonra aynı sorun tekrar başladı.Bunun üzerine tekrar servise gittiğimde aracın garantisinin bittiğini söyleyerek garanti dışı işlem yapabileceklerini söylediler.Ben arabanın garantisi bitti evet ama taktığınız parçanın garantisi yok mu parçanın garantisinden yararlanmak istiyorum dediğimde aracın garantisi bittiği için parça garantisinden de yararlanamayacağımı söylediler.Bende yaptırmadım ama dün motor arıza lambası yandı ve artık yaptırmaktan başka çarem kalmadı.Forum sayfalarından falan çok araştırdım bu arızayı ve yapıldığı halde 5 kez aynı arızayı veren araçlar varmış.Şimdi sürekli masraf edip bu arızayı mı yaptıracaz her sene biz? Bu konuda çok mağdur insan var biraraya gelip hakkımızı aramamız ve bu konuyu mahkemeye taşımamız gerekiyor.Birşeyler yapmamız lazım arkadaşlar birlik olmamız lazım
 
Tam anlamıyla konuyu anlamadım. Sorununuz nedir ?
 
Arabamin eksantirik dişlisinde sikinti vardi onu değiştirdim ama aynı arizayi gene verdi ve bu kronik arizaymis binlerce kiside bu ariza olusmus.Yaptiriyosun ama ayni arizayi gene yapıyor.
 
Ses çalışma boyunca devam ettiğinde yani araç dizel gibi çalıştığında yaptırmanız tavsiyem olur.. Fabrikasyon eksantrik dişlisini ilk arıza lambası yaktıktan yaklaşık 15 bin km sonra değiştirdim araçta herhangi bir sıkıntıya yol açmadı :)
 
Valla seninki iyi cesaretmis ben korkuyorum daha cok masrafa yol açar diye ve bir an önce yaptırmayı düşünüyorum fakat bu ikinci kez yaptırışım olacak ve tahmin ediyorum ki bu arizayi bir daha yapacak o zaman da bu arabayı yakarim galiba,bir daha da opel alirsam ne oluyum
 
Üstad dişli değişirken valflerde değişmek zorunda ve valf değişirken onların yağ kanalları var ve eksantriği tutan kapak var o sökülür temizlenir kapak takılır devam edilir sen eksantrik dişlisini değiştirip valfide değiştirip o kapağı eksantriği tutan sadece üst kapak değil o kapağı söktürmesen contasıni yenileyip yağ kanalını temizlemezsen o dişli bir kaç ay gider
 
  • Beğen
Tepkiler: Lejyoner58
Arabamin eksantirik dişlisinde sikinti vardi onu değiştirdim ama aynı arizayi gene verdi ve bu kronik arizaymis binlerce kiside bu ariza olusmus.Yaptiriyosun ama ayni arizayi gene yapıyor.

Valla seninki iyi cesaretmis ben korkuyorum daha cok masrafa yol açar diye ve bir an önce yaptırmayı düşünüyorum fakat bu ikinci kez yaptırışım olacak ve tahmin ediyorum ki bu arizayi bir daha yapacak o zaman da bu arabayı yakarim galiba,bir daha da opel alirsam ne oluyum

Öncelikle teknik bilgisi olan arkadaş, konuyla alakalı sizi bilgilendirmiş. Ben size söylemek istedim konu, herkesin aracı bazı problemleri yaratır. Buna bir çok marka, bir çok model örneğini verebilirim. Önemli olan nerde yaptırdığınızdır, aynı arızayı aynı yere yaptırmamak lazım. eğer ki düzelmiyorsa.En azından farklı bir opel servisine götürmek lazım. Bazı durumlarda biliyoruz ki bayilere ait servisler uyduruk maliyetler, ilginiz tavırlar sergileyebiliyor. Arabanıza küsecek, kızacak bir durum olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca konuya detaylıca baktım. Kronikleşmiş, çünkü benzinli araçlara az yaksın diye LPG takılmış doğal olarak sistemde bir yağlanma konu olunca bu tarz problemleri getirmiş. Ben özellikle benzinli araca LPG takılmamasından yanayım. He bazıları var aramızda yıllardır sorunsuz kullanabiliyor o ayrı, ama güzelim benzinli motoru da lpg boğmamak lazım. Bilemiyorum sizin aracınızda LPG varmı yok mu ama genel tabirile kronikleşen kısım LPG yüzünden dert yanmışlar.
Hakkınızda hayırlı olsun, iyi hizmet alabileceğiniz servisleri araştırın sorununuz çözersiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Valla seninki iyi cesaretmis ben korkuyorum daha cok masrafa yol açar diye ve bir an önce yaptırmayı düşünüyorum fakat bu ikinci kez yaptırışım olacak ve tahmin ediyorum ki bu arizayi bir daha yapacak o zaman da bu arabayı yakarim galiba,bir daha da opel alirsam ne oluyum
Bana farklı yetkili servisler büyük bir sıkıntı yaşatmayacağını söylemişlerdi o yüzden ben de rahat ederek kullandım hocam :) Bu arada ilk lamba yandığı zaman aracıma Liqui Moly’nin Mos2’li yağ katkısından kullandım ve yaklaşık 3500 km kadar tekrar arıza lambası yaktırmadı aldığım zamanlar 70-80 lira gibi bi ücreti vardı dilerseniz katkıyı ekledikten sonra arıza kodlarını herhangi bir serviste ya da Lpg’cide sildirerek bir de öyle deneyebilirsiniz..
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN
Önce valflerini kontrol ettir onlarda sorun yoksa vanus a öyle ellettir. Aynı sorun aracımda oldu. Triger değişim zamanı gelmişti benim acmisken trigerde değiştirtmistim. Aracınıza koyduğunuz yağın kalitesinden emin olun derim ben. Aracımın yaninda yemin ederim dizel vardı ondan fazla ses çıkarıyordu dizel araç sahibi arabam benzinli olduğu ogrenince şakamı yapıyorsun dedi. İstabulda gittiğim ustaya yönlendirebilirm
 
Geri
Üst Alt