Aracı ilk aldığımızda klima soğuk üflemiyordu. Bir elektrikciye gittik gaz bastı. Sonra senin klima kompresörü bozuldu bozulacak bunun değişmesi demesi üzerine kompresör almaya parcaciya gittik. Adamın dediği gibi de oldu parcacidayken araba çalışır vaziyette klima açık beklerken bir anda foslayip duman çıktı. Neyse adam kompresörü falan değiştirdi biz böyle gittik. Aradan birkaç gün geçti klima soğutmaya başladı ve yine aynı elektrikciye gittik. Adam klima radyatörün değişmesi gerekiyor diyerek radyatörü değiştirdi ve klima gazı bastı. Ondan sonra İstanbul'a gittik yine gazı boşalttı. Orada da gaz bastırdık ve Konya'ya döndük. Konya'dan da köye giderken bir anda motor durdu. Araba akü bitmişçesine bir tepki veriyordu. Sonra arabayı sanayiye çektirdik anlaşıldı ki kompresör sarmış V kayışı da kompresöre bağlı olduğundan krankin dönmesini engellemiş ve araba çalışmamış. Bu olaydan sonra araba bir sıfır kompresör daha takıldı. Takıldıktan belli bir süre sonra yine aracı sürerken önden yoğun beyaz kötü bir koku gelmeye başladı. Kaputu açtığımızda dumanın klima kompresöründen geldiğini anladık. Bu sefer de sarmanın raddesine gelmiş hatta motoru zorluyordu.klima kompresörünün soketini çıkarttık böylece sanayiye gittik. sanayideki usta bilye dağıtırsa yine sarar dedi. İçi boş çıkma bir kompresör taktı uzerinden çıkan kompresörü de aldım kenarda duruyor. Şimdi iki sorum var. 1- Neden iki kompresör de sardı?
2- kompresörün tamir edilme gibi bir ihtimali var mı?
(Bu arada takılan iki kompresör de Delphi markaydı zannedersem)
2- kompresörün tamir edilme gibi bir ihtimali var mı?
(Bu arada takılan iki kompresör de Delphi markaydı zannedersem)