Deişken emme manifoltu

o kadar pis bi yerdeki kimsenin bu parçayı kontrol ettiğini ettireceğini hatta servislerin bile kontrol edeceğini sanmıyorum , araba çalışıyor ve yürüyor ise devam et mantığı , senin aracın tork üretmiyorsa ona ne ? :(
 
---------------

bendeki manifolt vakum arızalanmamış arıza selenoidden çıktı değişmedim oraya benzin otomatı selenoid eklettim problem ortadan kalktı şimdi adam gibi bir gt oldu aracım
 
derdinden anlayanın altında GT hakkaten GT oluyor...kazasız belasız kullanın,sorunu çözmenize sevindim...
ustalarda sizin kadar meraklı,ilgili ve araştırmacı olsa x20xev motorlu araçların hiçbiri bu günkü düşük fiyatlarından satılmak zorunda kalmazdı inanin...
 
Her zaman söylerim BMW ve mercedesi ayrı bir kategoriye sokarsak Almanlardan Opel ile VW ile üç aşağı beş yukarı aynı ayarda teknolojidir ve ikisininde motoru fazla elektroniktir, Bir japonda ise o kadar elektronik yoktur bu yüzden de onlar sorunsuz olarak algılanır

Mercedes ile BMW nin elektroniğide karışık olmasına rağmen onların servisleri profesyonel olduğu için otomobillerin sorunları daha tecrübeli ve bilimsel yollardan kolaylıkla çözülür ve sorunlar VW ile Opelde olduğu gibi zincirleme gelişmez sorun neyse bir seferde o halledilir ve bu sayede işin dışa yansıması otomobilin sorunlu olduğu yönünde olmaz

Opel ile VW ise servislerinin mercedes ve bmw sercislerinin aksine genellikle yetersiz bilgiye sahip olmaları fakat otomobillerin aynı oranda elektronik ağırlıklı olmaları nedeniyle Türkiye gibi servislerin zayıf olduğu ülkelerde sıkıntıya yol açmaktalar

Kısacası Japonlar sorunsuz derken düşünürsek bir murat 124 te japonlardan sorunsuzdur ama bu aslında onun bir japondan iyi olduğunu göstermez bu yüzden Opel ve VW servisleri mercedes ve bmw gibi bilgili olsaydı otomobillerin fazladan elektroniği sorun yerine avantaj sağlayacaktı

Bu durumu böyle değerlendirmek lazımdır çünkü otomobilin kendisi kötü değil otomobile müdahele becerisi ve anlayışı yetersiz durumdadır
 
Son düzenleme:
ülkemizde zaten toros doğan gibi arabalar el üstünde tutuluyor , nedeni ise motor yapılarının basit olması , opel veya vw ye binen birisinin biraz motorun dilinden anlaması gerekiyor ülkemizde tamirci diye geçinen kasaplar çok
 
Merhaba
mendel özeline mesaj attım ama cevap vermedin .Bendede vectra gt var. Forumdada konuyu açmıştım. mesela 4. viteste 2500 devirde giderken gazı tam kapattığımda motordan fır fır fır gibi bir ses geliyo. sanki enjektörler yeni çalışıyormuş gibi bir ses. İlk sesi duyduğumda emme manifoltundan geldiğini düşünmüştüm . Sence bu ses neden olabilir. Emme manifoltundan olabilirmi. Yukarda anllattığın parça arıza yapmış olabilirmi. Bu parcanın arızalı olduğunu nasıl anlarız bide. Sen selenoidin arızalı olduğunu nasıl anladın. Cevap yazarsan sevinirim.
 
Aracımın düşük devirde isteksizliği üzerine çare bulabilmek amacıyla bu konuyu hortlatıyorum arkadaşlar...
 
bu konuyu bende merakla takip ediyorum.
 
bu konuyu bende merakla takip ediyorum.

Merak etsekte arkası boş konunun. Birisi birşey diyor arkasını getirmiyor. Şu parça flan falan, değiştirdim şöyle oldu böyle oldu ama parçayı nerden buldun nasıl temin ettin yok bişey. Üstelik bu konuyu görüyorsun ve balıklama atlıyorsunki birisi bişey tavsiye ederde faydalanırım diye yine tık yok.
 
Geri
Üst Alt