ASTRA H 1,3CDTİ EASYTRONİC VİTES GEÇİŞ SORUNU yardım lütfen

ONURAKARTR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Merhaba aranıza yeni katıldım
Aracım 2011 Astra H 1,3 cdti 92000 km easytronik

Aracımda şöyle bir sıkıntı var örneğin seyir halindeyken A2 de hızımı yükseltince A3 e atması gerekiyorken atamıyor A4 yapıyor onada atamıyor A2 ye atıyor bu süreçte sadece göstergelerdeki rakamlar değişiyor ama araç gaza tepkisiz kalıyor.
hatta 3 hafta önce sabah R ye almak istedim N ye attı sonra ileri gideyim bari dediğimde A1 atmama rağmen A2 ye geçiyor ve 2 ile kalkıyor aynılarını M pozisyonuna geçtiğimde de yaşıyorum .
bunları tamircime videolar ile anlattım ilk önce akü altındaki yağı değiştirdi dot 4 sonra bi süre sorun yaşamadım , sonra gene tekrarladı bu sefer akün zayıflamış yükte düşülk volt veriyor buda şanzımanı etkiliyo dedi bende varta 72 amper yeni akü aldım tam sorun bitti diye sevinirken bu sabah gene oldu.tamircim eğer akü ile çözemezsek baskı balata oda olmazsa beyin bakıcaz diyor.
sizce baskı 92000 de bitermi ve sorunuma nasıl bir çözüm bulabilirim .
teşekkürler
 
Merhaba aranıza yeni katıldım
Aracım 2011 Astra H 1,3 cdti 92000 km easytronik

Aracımda şöyle bir sıkıntı var örneğin seyir halindeyken A2 de hızımı yükseltince A3 e atması gerekiyorken atamıyor A4 yapıyor onada atamıyor A2 ye atıyor bu süreçte sadece göstergelerdeki rakamlar değişiyor ama araç gaza tepkisiz kalıyor.
hatta 3 hafta önce sabah R ye almak istedim N ye attı sonra ileri gideyim bari dediğimde A1 atmama rağmen A2 ye geçiyor ve 2 ile kalkıyor aynılarını M pozisyonuna geçtiğimde de yaşıyorum .
bunları tamircime videolar ile anlattım ilk önce akü altındaki yağı değiştirdi dot 4 sonra bi süre sorun yaşamadım , sonra gene tekrarladı bu sefer akün zayıflamış yükte düşülk volt veriyor buda şanzımanı etkiliyo dedi bende varta 72 amper yeni akü aldım tam sorun bitti diye sevinirken bu sabah gene oldu.tamircim eğer akü ile çözemezsek baskı balata oda olmazsa beyin bakıcaz diyor.
sizce baskı 92000 de bitermi ve sorunuma nasıl bir çözüm bulabilirim .
teşekkürler[/QUOTE

Merhaba, ustanız yapılması gerekenleri aslında sırasıyla yapmış. Aynı araçtan bende de var , baskı balatanın ömrü ile ilgili şudur diyemesiniz , kullanım tarzına göre 90.000 de hatta 60.000 km de değişim yapılanlar oluyor. Sorun muhtemel baskı balata gibi görünüyor. Bu araçlarda oynar göbek volant olduğundan volantında değişmesi gerekiyor. Bu arada araç arıza kodu olarak hangi hatayı veriyor?
 
Merhaba
Cevabınız için teşekkürler en kısa sürede bende baskı balatayı değiştirmek istiyorum aslında.
Ustam 2500 tl civarı bi masraf olur dedi bence normal.
İşin garip tarafı hiç arıza kodu vermiyor sadece usta cihaza bağlayınca vites geçiş hatası vermiş diyor ama araç içindeki ekranda bir hata kodu yazmıyor.
 
Geri
Üst