Çözülemeyen Yağ Kaçırma Arızası

SahinUcar8186

Kayıtlı Kullanıcı
81-Düzce
Katılım
24 Kas 2020
Mesajlar
548
Tepkime puanı
381
Puanları
63
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Merhaba değerli üyeler geçenlerde bilenler bilir aracımı tam takım bakıma sokmuştum. Bakım sırasında kapak contası değişimi' de olmuştu. Fakat çözülemeyen bir titreme sorunu vardı araçta. En sonunda dayanamayıp Opel servisine gittim, ne var ne yok öğrenmek için, serviste beklerken herhangi bir hata kodu almadıkları için detaylı bir taramaya giriştik ve gün içerisinde gelen haber bende şok etkisi yarattı sanki contayı 2 hafta önce değişmemişiz gibi tekrardan bujilere yağ akmış. Servisten verilen bilgiye göre bunun titremeye yol açabileceğini fakat araç üst devirlerde çok rahat gittiği için başka şeylerinde çıkabileceğini söylediler. Bende contanın tekrar değişmesini istedim işçiliğin garantili olduğunu bildirdiler böyle bir şeyin tekrar yaşanmayacağını olur' da yaşanırsa ücretsiz olarak tekrar yapılacağını bildirdiler. Konu bilgilendirme amaçlıdır gelişmeleri buradan tekrar aktaracağım.
 
Merhaba değerli üyeler geçenlerde bilenler bilir aracımı tam takım bakıma sokmuştum. Bakım sırasında kapak contası değişimi' de olmuştu. Fakat çözülemeyen bir titreme sorunu vardı araçta. En sonunda dayanamayıp Opel servisine gittim, ne var ne yok öğrenmek için, serviste beklerken herhangi bir hata kodu almadıkları için detaylı bir taramaya giriştik ve gün içerisinde gelen haber bende şok etkisi yarattı sanki contayı 2 hafta önce değişmemişiz gibi tekrardan bujilere yağ akmış. Servisten verilen bilgiye göre bunun titremeye yol açabileceğini fakat araç üst devirlerde çok rahat gittiği için başka şeylerinde çıkabileceğini söylediler. Bende contanın tekrar değişmesini istedim işçiliğin garantili olduğunu bildirdiler böyle bir şeyin tekrar yaşanmayacağını olur' da yaşanırsa ücretsiz olarak tekrar yapılacağını bildirdiler. Konu bilgilendirme amaçlıdır gelişmeleri buradan tekrar aktaracağım.
Orj. Servis taktıysa hiç sorun çıkmaz evt bujiler yağ alınca titrer daha kötü eğer ki alev alırsa allah korusun araç yanar
 
Orj. Servis taktıysa hiç sorun çıkmaz evt bujiler yağ alınca titrer daha kötü eğer ki alev alırsa allah korusun araç yanar
Rolanti ve 4000 devire kadar var titreme sonrasında gayet performanslı hemen yürümeye başlıyor, zaten servistekilerde bu yüzden devam ediyor araştırmaya.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
3 gündür aracın servisten çıkmaması yüzünden her gün 100 TL işe git gel sorunu yaşıyorum halen daha sorun çözülemedi.
 
  • Üzgün
Tepkiler: 06Berkay
Geçmiş olsun hocam valla opel çok nazlı sıkıntılı araba bende değiştirmeyi düşünmeye başladım artık bugüne kadar hep opele bindim ama artık başka markaya dönüş yapacam gibi.
 
Omeganın motorunu hiç bilmiyorum ama anladığım kadarıyla sizin külbürtör kapağından kaçırıyor kapak plastik midir? Contalı kısınları sıkarken mutlaka tork anahtarı bütün cıvataları eşit bir şekilde ve servis kitapçığında belirtilen sırada sıkmak gerekiyor. Bu yüzdende sorun yaşamış olabilirsiniz.
 
Omeganın motorunu hiç bilmiyorum ama anladığım kadarıyla sizin külbürtör kapağından kaçırıyor kapak plastik midir? Contalı kısınları sıkarken mutlaka tork anahtarı bütün cıvataları eşit bir şekilde ve servis kitapçığında belirtilen sırada sıkmak gerekiyor. Bu yüzdende sorun yaşamış olabilirsiniz.
Yok onunla alakası yok o düzeltildi esas sorun ondan sonra devam eden tekleme sorunu
 
Yok onunla alakası yok o düzeltildi esas sorun ondan sonra devam eden tekleme sorunu
Peki bujileri ve bobinler hemen üzerindeyse bobinleri değiştirdiniz mi yada kabloyla akım geliyorsa buji pipolarını yağlanırlarsa düzgün çalışmazlar
 
  • Beğen
Tepkiler: SahinUcar8186
Peki bujileri ve bobinler hemen üzerindeyse bobinleri değiştirdiniz mi yada kabloyla akım geliyorsa buji pipolarını yağlanırlarsa düzgün çalışmazlar
Bu olay 15 günde ikinci kez oldu ilk bakımda bırakın buji yada kabloyu bobin bile değiştim. Bakımdan sonra düzelmişti sadece bi rolanti dalgalanması oluyordu sonra gene sarsmaya başladı bende dayanamadım gittim servise ve bir daha yağlandığını öğrendim. Gene conta değiştik fakat hafif bir silkeleme gene oluyor dediler. Onu çözmeye çalışıyorlar.
 
Omeganın motorunu hiç bilmiyorum ama anladığım kadarıyla sizin külbürtör kapağından kaçırıyor kapak plastik midir? Contalı kısınları sıkarken mutlaka tork anahtarı bütün cıvataları eşit bir şekilde ve servis kitapçığında belirtilen sırada sıkmak gerekiyor. Bu yüzdende sorun yaşamış olabilirsiniz.
Oradan sızan yağ bujilerin uç kısmına kadar gelmez. Subap aksamının durumu nasıl, Subab aksamında bir kaçak varsa o yağlar yanma odasına kadar iner.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alfonso
Geri
Üst