zamanlama referansı arızası

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yok Emre, ilginc aracın tüm vakumunu (emme) şarj dinamosu arkasındaki bu pompa sağlıyor (wastegate, EGR,Turbo fren) şimdi burdan giden hortumlarda kaçak olursa wastergate eğer açık veya kapalı kalırsa turbo basıncı yükselir ve agr olsun turbo olsun arıza gösteri ki dolaylı yoldan P1125 arızasını gösteriyor ki çoğu arıza kodlarında kritik sistem arızası diye çıkıyor...sonuçta arıza y17dt listesinde p1125 şarj dinamosu selenoit valfı düşük arızası veriyor...diğer selenoitler bunun oluşturduğu vakumla yönlendirme yapıyor
 

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
selim abi hani kandırması normal dir ama basınç hattı üzerindeki problemden krank devir e yansıtırmı bunu...sensör cins te bir yerde,,
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Caner dikkat ettinse sırf P0370 için krankmili sensoruna bakardım diye yazdım
alıntıyı ekliyorum;
sorma ilginc bir suzuki :D
Zeki beyin yapacağı en güzel yöntem ben çooktan bakardım...
tüm vakum hortumlarının birleştiği takıldığı yerlere sabulnu fıs fısla bakardım motor çalışırken aman dikkat (fana) aynı zamanda jeneratör çıkışlarından başar tüm vakumları kontrol ederdim egr yi temizlerdim en son olarak P0370 için ise krank mili sensoruna bakardım...sorunun büyük değil bence arıza kodlarına göre vakumlardan olduğu bir gerçek sırf P0370 için krank mili sensoruna bakardım
yani diğer kritik arızalar ortada ama bunun için pompaya değil krank devir sensoruna bakardım sonuçta sinyali pompa burdan alıyor..
 
Son düzenleme:

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
bu arabanın şematiği tıs 2000 faydası olmamı..
bide sensörler telefonların dahilileri gibi 1125-1 1125-2 1125-3 gibi uzantıları var herhalde...çözümde dahada yardımcı olur...varmı kimsede bu ?
 

dark_crow

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
19 Haz 2010
Mesajlar
2,354
Tepki puanı
6
Puanları
38
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
bu arabanın şematiği tıs 2000 faydası olmamı..
bide sensörler telefonların dahilileri gibi 1125-1 1125-2 1125-3 gibi uzantıları var herhalde...çözümde dahada yardımcı olur...varmı kimsede bu ?

Tabi ki var :)

SmartTab10 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
moruk nası görücem onu ben nası yapcız ?
 

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
bugün yine yandı :) 80 de düz yolda giderken...
0400... selenoidlerin ikisinide sökücem,ama inada bindi çözecem...
vurucaam kırbacı vurucaam kırbacı...
 

dark_crow

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
19 Haz 2010
Mesajlar
2,354
Tepki puanı
6
Puanları
38
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
bugün yine yandı :) 80 de düz yolda giderken...
0400... selenoidlerin ikisinide sökücem,ama inada bindi çözecem...
vurucaam kırbacı vurucaam kırbacı...

Dedigimi bir dene.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
alican turbo basınç selenoidini deneyecem,2-egr ile turbo selenoidinin yerlerini değiştiricem birde burada bir kardeş var opelci o dedi ben turbo selenoid valf veririm denersin diyor...bakalım istanbula gelicem yolda bunaltır bu beni yoksam...
 
Üst